Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lydia
Jag har börjat bära Nova-li mer och mer på väg till och från dagis (har inte lika ont i axlarna längre och efter att ha gått ner en del i vikt är jag inte lika klumpig typ).

Iaf så ser fröknarna så chockade ut när jag kommer (det har varit en del personalbyten sen jag bar N-L som mest, när hon var bebis).
Idag hade jag min Didy Guld, och en fröken frågade om jag bar N-L i ett lakan :roll: :lol: Njae, det är en bärsjal. Lite dyrt lakan för 1300 kr, svarade jag (minns inte vad den kostade men iaf..).

:Hahaa:

Nova-li gillar sjalarna riktigt mkt nu, hon är rätt så mammig nu så hon blir såå glad när jag visar bärdonen :) Hon bryr sig inte om det är kortknytsjal, långsjal eller sele :loving: Idag kurade hon ihop sig på ryggen i gulden och mös, sa att det var en koja (ryggsäck med tibetanavslut, Hanna fick hjälpa mig få in tibitanavslutet först för det är fortfarande lite meckigt)
ja just det, när jag hade lämnat Hanna på sin avdelning och gick in till lilla avdelningen med N-L fortfarande på ryggen, så var dagisets chef där (har inte mött henne på något år), och hon tyckte det såg mysigt ut och sa att där skulle hon vilja sitta (typ) :lol:
Fridas ena dagisfröken tycker det är en himla bra grej det här med bärsjal. Jag sätter oftast upp Aron på ryggen när vi går in från bilen :)
UWO skrev:Det känns verkligen tvunget att kommentera. Lite lustigt att barnet måste svara på frågan vad han/hon sitter i när det gäller sjal/sele, men inte vagn!
jaa :roll:
Men tro att en Didy är ett lakan. :roll:
Tyvärr blev jag lite ledsen för Didy är så fina och en drömsal men jag får nöja mig med nåt billigare.
kapdurk skrev:Men tro att en Didy är ett lakan. :roll:
Tyvärr blev jag lite ledsen för Didy är så fina och en drömsal men jag får nöja mig med nåt billigare.
Ja indios är drömsjalar :loving: Hade velat haft en ljusrosa indio också (typ Flamingo eller liknande)
Användarens profilbild
Av asz
:tumup: Jag vill också sitta i en koja, vilken underbar liknelse!

I förra veckan frågade ett av barnen (ca 3 år) på Samuels förskola mig när vi skullle gå hem:

'Ska Samuel åka i ryggsäcken hem?"

Vi har varsin Ergo som vi bär i då han inte vill gå själv... :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?