Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anjapanja
Nu hänger Sinon på sista värsen och Mattis börjar bli för stor och tung för den. 3månader och strax över 7kg.

Men VAD ska jag köpa nu för sjal?! Helst något enfärgat och har redan en Mei Tai.
Av Blossom
Jemmah skrev:En smal zara tyckte jag var perfekt!
:iagree:
Jag började själv med Hoppe efter trikån men hade det varit idag hade jag valt Zara som första vävda sjal.
Användarens profilbild
Av Jemmah
Jag kan tillägga att jag ägde några vävda sjalar som jag provade; en stork, en easy, en gås... men zaran var överlägsen för omslutet på magen med liten bebis. Jag började förstå att en del pratar om sjalar som "knyter sig själva" :vågen:
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
http://www.ellevill.mystore.no/index.php?cPath=50
ellevill jade tycker jag finns i många fina.... spring hade nog passat dig, fog är sober och snygg till allt, och jade LE i brunt/blått :love: :love: vill ha! (den turkosa är ju mer enfärgad)
Annars kan du få låna min gauze ett tag om du vill testa, men jag säger oxå ngt annat är gåssjal om man vill att den ska räcka längre, tyckte gåsen blev för tunn då barnet blev tyngre. Men efter gåsen köpte jag ju min ullindio, och den är faktiskt smidig och mjuk den med. Kommer nog bli den och sinon i oktober... :heart: :loving:

dessutom är det ju norskt! :wink:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Annars, om du fortfarande gillar trikå, så är WBS ett alternativ. Betydligt bredare och stadigare än Sino. Funkar tom på min 2-åring ibland :loving:
Användarens profilbild
Av Jemmah
Anjapanja skrev:
Jemmah skrev:En smal zara tyckte jag var perfekt!
Hittat en 70 cm, räknas det som smalt?
70 är den bredare (EV, extended version). Den smala är 60.
Av eamane
Ett annat alternativ är ju Babydesigns Eco-wrap, den är smal och enfärgad och skön att bära i :)
Användarens profilbild
Av Anjapanja
Så många snygga sjalar, men inte nog med pengar till alla! Hur många kan man motivera för sambon att man ska ha?!
Hmm, måste spana vidare på alla alternativ!
Av eamane
Anjapanja skrev:Så många snygga sjalar, men inte nog med pengar till alla! Hur många kan man motivera för sambon att man ska ha?!
Hmm, måste spana vidare på alla alternativ!
Motivera? :hmm: ;) Man behöver ju några att växla mellan, i olika längder och bredder för olika knytningar :) Sen är det ju bra att ha olika färger med för att kunna matcha kläderna man har på sej :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?