Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fina
I veckor har jag suttit och dregglat över den jättebilliga Lotus-sjalen på kokobello men inte haft råd att köpa den.
Igår skulle jag kolla om den fanns kvar, men såklart inte. Det var ju tokrea och hade varit det ett tag.
Men jag tror nog att min besvikelse hördes lite väl högt för Edda undrade om det var någon som tagit den. Jag förklarade att någon annan hade köpt den. "Dumma tjejjen" sa hon och jag förklarade att det inte var någon som varit dum, att det bara var någon annan som hunnit före.

I morse kom hon in till oss och låg i sängen halvtimmen innan hon skulle upp. Så får jag en klapp på kinden och pannan och ett "Dom tog din sjal. Det gör ingenting. Det ordnar sig. Mamma, det ordnar sig" :heart:

Sen när hon kommit till dagis hade hon sagt "mamma fick inte sin sjal" till fröknarna.
:fnissa: Tydligen stort det där.
Användarens profilbild
Av Fina
loppatoppa skrev:*gullunge* Visst är det synd om mamma! :D
:iagree: :lol:

Fast lite synd är det för även om den hade funnits kvar skulle jag inte kunnat köpa den nu heller.
:oops: Men dreggla kan man ju alltid göra.
Av legenden29
Stackars dig! Undrar vad det var för knäppis som hann dit, då! Här törs hon nog inte outa sig (för att det är en hon vet vi ju efter din dotters kommentar!)
Användarens profilbild
Av Fina
Din mamma skrev:
legenden29 skrev:Stackars dig! Undrar vad det var för knäppis som hann dit, då! Här törs hon nog inte outa sig (för att det är en hon vet vi ju efter din dotters kommentar!)
:hide: :purskis:
:klappar: Inte så. Mys med sjalen istället! :heart:
Av legenden29
Nä men det missade jag helt! Då var det ingen knäppis eftersom det var en snäll sjalbarnare alltså! Å en tuff en oxå som gav sig ut i hetluften för tänk om dottern får nys om att det var du???? Läskigt! Arga barn är inte att leka med. Fast dottern har kanske en plan o ska beställa en annan till mamma, såg ju i en annan tråd att det görs försök att få barnen att bli sjalköpare, o dottern sa ju att mamma inte skulle vara ledsen, o att det ska ordna sig. Spännande! (O jag borde diska istället för att sitta här o skriva helt onödiga inlägg....)

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?