Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Är sugen på att prova en MT igen till Winston, men jag kan ingenting om MT:s... Någon som vill tipsa om vilken man ska köpa? Jag vill kunna bära honom på ryggen (han väger 5 kg) och den får ju heslt ha något snyggt mönster, är inte så förtjust i enfärgat... :D
Av IEDN
Största anledningen till att jag valde kozy efter tittat runt en del är just de roliga färgerna plus att de finns med extra långa band vilket jag tyckte var en fördel om jag skulle bära de större barnen.
BB-tai verkar väldigt smidig och praktisk med tanke på babyinsatsen men det finns bara 1 färg som är någorlunda rolig :hmm:

Hoppas att någon med lite mera erfarenhet om de olika MT märkerna kan ge lite mera konkreta tips för även jag är nyfiken :)
Användarens profilbild
Av katha
Jag tassar här för jag hittar ingen mt med huvudstöd...
Användarens profilbild
Av Panakeia
vet man hur man vill ha sin sele så är ett bra tips att kontakta någon av alla de som syr mts här på forumet - så får man det som man vill ha det!
Användarens profilbild
Av kapdurk
Panakeia skrev:vet man hur man vill ha sin sele så är ett bra tips att kontakta någon av alla de som syr mts här på forumet - så får man det som man vill ha det!
Vilka syr MT i forumet då?
Av linamh
Panakeia skrev:vet man hur man vill ha sin sele så är ett bra tips att kontakta någon av alla de som syr mts här på forumet - så får man det som man vill ha det!
Men det är ju det som är svårt! Jag antar att man får hitta någon att testa. :hmm:
Av legenden29
Ajlavjou, eller vad hon heter, på Tradera verkar ju bra. Annars kan jag rekommendera grisefant, om du kan komma över en sån. Min solklara favvo!
Användarens profilbild
Av kapdurk
legenden29 skrev:Annars kan jag rekommendera grisefant, om du kan komma över en sån. Min solklara favvo!
:lol: Vilket udda namn.
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Dags att surfa runt lite då! :D :P
Användarens profilbild
Av June
Jag tassar lite jag ocksa. Letar MT helst med huvudstod, men tycker att Kozy Orange ser fin. Kanske nackstod racker.
Användarens profilbild
Av camolo
Inne och tassar och vill bara tacka för tipsen. Är lite sugen på en MT, så nu ska jag direkt kolla upp de länkar och alternativ som föreslås här.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Jag har en Kozy och en Knyttet&K-sydd mt med huvudstöd. Jag har aldrig använt huvudstödet på den... Däremot tycker jag nackstödet på Kozyn kommit till användning ofta.

Min man älskar Kozyn, men rent avlastningmässigt tycker jag den andra mt:n är bättre eftersom den har utbredbara axelband. Den har de bästa egenskaperna både från en mt (enkel och smidig) och långsjal (avlastningen). Men den största skillnaden är när man bär på mage. På ryggen tycker jag de är ganska likvärda.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?