Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
JennyB73 skrev:
Det ser och låter så enkelt när andra beskriver och gör. Jag tror ett problem för mig är att jag är stel i mina armar samt har tennisarmbåge i vä arm. SÅ mina armar samarbetar inte alltid med mig...
Just därför är det bra med att knyta ryggsäck, det är inte lika många moment med armarna bakom ryggen :tumup: Annars finna det ju faktiskt väldigt många snygga selar också :wink:

Varit på sjalträff och fått hjälp med ryggknyt?
Användarens profilbild
Av Hannah83
JennyB73 skrev:
Hannah83 skrev:
JennyB73 skrev:
mari_tres skrev:
JennyB73 skrev:
mari_tres skrev:
JennyB73 skrev::vågen:
Varför kan alla utom jag :purskis: en gång har jag fått upp A på ryggen, EN gång :?
Testa ryggsäck där du svingar upp sjalen samtidigt som barnet, då har du sjalen på plats redan och knytningen går jättefort!
Jag fattar inte hur du menar :oops: Sorry, det blev värsta trådekapet detta.
Jag fortsätter att kapa :wink:

Lägg sjalen över axlarna på barnet, med mitten av sjalen i nacken typ. Sedan svingar du upp på ryggen med sjal och allt (tänk att det ligger en sjal över axlarna på Annas bild). Början på den hör videon visar ungefär hur det ser ut: http://www.youtube.com/watch?v=UltU9nCo ... re=related men har man barn som är stora så kan de ju stå framför dig.
Ja det är så jag har försökt men jag får inte till det när han väl är uppe på ryggen :? Nå, jag får väl testa igen, och igen...tack för er hjälp!
Jag gör så att jag har sjalen över hennes axlar när jag slänger upp henne. Sedan drar jag åt sjalen och drar ner om det behövs. Och sen knyter jag och korsar. Super enkelt!

snabbfotat med min stora tjej. Hon är mer medgörlig hihi.

Lägg sjalen över axlarna med mitten på sjalen på barnet
Bild

Svinga upp. (M hoppar upp själv, lillan svingar jag)
Bild

Fixa rätt sjalen och knyt
Bild

Korsa
Bild

Klart!
Bild
:loving: Tack, fin bildserie. Gjorde du den speciellt för lilla mig?

Det ser och låter så enkelt när andra beskriver och gör. Jag tror ett problem för mig är att jag är stel i mina armar samt har tennisarmbåge i vä arm. SÅ mina armar samarbetar inte alltid med mig...

Japp, bara för dig! :heart:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?