Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av IEDN
Min lilla tös är bara 3 veckor gammal men precis lika stadig och stabil som sin äldsta storasyster var vid samma ålder så jag går redan i tankarna på att prova knyta upp henne på ryggen så det blir lite lättare att göra hushållsarbete.

Nu funderar jag lite på när ni andra började knyta upp era små på ryggen och om 3 veckor är alldeles för tidigt för att ha dem där? Kanske är magbärande bäst ändå för henne? :hmm:

:help:
Av IEDN
Tack för uppmuntran. I dag vågade jag faktiskt få upp min dotter på ryggen när maken stod bakom och höll i dottern först i MT och sedan vågade jag faktiskt ge mig på sjalen oxå :D .
Användarens profilbild
Av Be-Linda
IED skrev:Tack för uppmuntran. I dag vågade jag faktiskt få upp min dotter på ryggen när maken stod bakom och höll i dottern först i MT och sedan vågade jag faktiskt ge mig på sjalen oxå :D .
Hur gick det med nacken?
Jag har en liten 2-månaders som är ganska stadig, men han "stretar" bakåt med nacken när jag bär honom i sjal. Men jag har också funderat över ryggknytande så att matlagningen ska bli lite lättare... :roll:

Kan du inte försöja få till ett foto nästa gång? :loving:
Av IEDN
Be-Linda skrev:
IED skrev:Tack för uppmuntran. I dag vågade jag faktiskt få upp min dotter på ryggen när maken stod bakom och höll i dottern först i MT och sedan vågade jag faktiskt ge mig på sjalen oxå :D .
Hur gick det med nacken?
Jag har en liten 2-månaders som är ganska stadig, men han "stretar" bakåt med nacken när jag bär honom i sjal. Men jag har också funderat över ryggknytande så att matlagningen ska bli lite lättare... :roll:

Det gick jättebra med nacken, vet inte om du har hittat dit men jag har lagt ut foto under sjalbarn och sjalar.
Användarens profilbild
Av Be-Linda
IED skrev:
Be-Linda skrev:
Hur gick det med nacken?

Det gick jättebra med nacken, vet inte om du har hittat dit men jag har lagt ut foto under sjalbarn och sjalar.
Jo jag såg det sen! Ni var jättefina!!! Vet bara inte om jag vågar... :oops:
Av IEDN
Tack :)

Om du har en MT hemma kan jag rekomendera att börja med den om man är lite osäker för det är så mycket lättare.
Användarens profilbild
Av Be-Linda
IED skrev:Tack :)

Om du har en MT hemma kan jag rekomendera att börja med den om man är lite osäker för det är så mycket lättare.
Sålde min hemmasydda mt, innan lillen kom... Kanske skaköpa ny?! Vad har du för mt? :hmm:
Av IEDN
Be-Linda skrev:
IED skrev:Tack :)

Sålde min hemmasydda mt, innan lillen kom... Kanske skaköpa ny?! Vad har du för mt? :hmm:
Jag har en kozy, kom inte alls överens med den först o tänkte sälja den men sedan testade jag att knyta upp lillan på ryggen med den ó nu älskar jag den :loving:
Användarens profilbild
Av katha
Det är nu man ska köpa en bb-tai med babyinsats i hörrni! :wink: :lol:
Av IEDN
katha skrev:Det är nu man ska köpa en bb-tai med babyinsats i hörrni! :wink: :lol:
:lol: Varför det, det fungerar ju så bra med kozyn :wink:
Användarens profilbild
Av katha
IED skrev:
katha skrev:Det är nu man ska köpa en bb-tai med babyinsats i hörrni! :wink: :lol:
Tycker det lät jättebra att det funkade för er! :tumup:
Jag tänkte kanske på andra som inte är lika tuffa och gärna vill försöka bära på rygg. :)
Av IEDN
katha skrev:
IED skrev:
Jag tänkte kanske på andra som inte är lika tuffa och gärna vill försöka bära på rygg. :)
Jag förstod det :)
Jag står o velar mellan att köpa en bb-tai eller inte men har inte hittat just DET som skulle motivera att handla mera just nu :oops: har handlat väldigt mycket på sistone
Användarens profilbild
Av katha
IED skrev:
katha skrev:
IED skrev:
Jag står o velar mellan att köpa en bb-tai eller inte men har inte hittat just DET som skulle motivera att handla mera just nu :oops: har handlat väldigt mycket på sistone
Då kanske du har nåt att sälja till mig då? :vågen:
Av IEDN
katha skrev:
IED skrev:
katha skrev:
IED skrev:
Då kanske du har nåt att sälja till mig då? :vågen:
Nja vet inte vad det skulle vara :hmm: Kanske kozyn i sådanafall så jag kan köpa bb-tai istället :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?