Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

om nån annan vill ha o det inte räcker så behöver ja inte så mycket, för ja kom på att ja troligast syr byxor istället för bara bara blöjbyxor o då behöver ja inte, får se. men 3 yard ska jag ha, men resten behövs inte om nån annan vill ha.
Känner mig aningens snurrig och lite dum.. Jag förstår inte riktigt om ullkantbandet räckte till mig eftersom var var sist i turordningen..? :oops:
Så, nu har jag beställt & betalat 2 rullar ullkantband.

Betalat:
Äpple
Ashe
Emmiez
Melon
Teres
Nakum
kosmos
Jenny m emiliten

Alla som har beställt har betalat :)

Är det fler som vill ha så finns det över i alla fall 5-6 yard :)
Senast redigerad av Shuna76 den mån aug 17, 2009 07:52, redigerad totalt 1 gånger.
Jag kan nog tänka mig att köpa loss 2-4 yard av kantbandet om det blir mycket över av det. Men vad är det för färg? Grå, vit eller vad? Är bandet mjukt och hyfsat okliande tror du?

Såg denna tråden lite sent, men hoppas kan man ju alltid. :tumup:
Smultronbarn: Färgen är gråblå & ja, det är okliande :wink: Det finns nog kvar till dig, men jag får återkomma nästa vecka när paketet är här & jag har mätt upp till de andra :)
Shuna76 skrev:Smultronbarn: Färgen är gråblå & ja, det är okliande :wink: Det finns nog kvar till dig, men jag får återkomma nästa vecka när paketet är här & jag har mätt upp till de andra :)
Härligt! :tumup: Jag tar det som blir över då om jag får! :D
Kantbanden har just lämnat Usa & ullinterlocken lämnade Kina den 17/8. Kantbanden borde vara här om en vecka ungefär, medan ullen dröjer MINST 2 veckor till, troligtvis mer.
Förresten är en ny databas öppnad så finns det andra intresserade kan ni säga till så får vi se om vi får ihop en rulle till. Är det någon som är intresserad av bambuvelour? Bambufleece?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 19
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?