Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Keke
I dagarna blir jag faster :vågen: och vi vill ge en sjal eller sele till familjen. Frågan är bara vad vi ska ge :hmm:
När mina minsta var nya förra året bar svågern en av dem i manduca och han såg helt kär ut :love: och pratade om hur mysigt och skönt det var.
Jag gillar ju sjal bättre i början men eftersom jag inte bor i närheten och kan hjälpa till att knyta osv så kanske sele är bättre? :hmm:

Hjälp mig vela fram till ett beslut :wink:
Panakeia skrev:baby mt? nästan lika mysigt som sjal men lite enklare...?
ja det är ju en idé och det skulle jag kunna sy åt dem :hmm:
JennyB73 skrev:
Keke skrev:
Har du sett denna som Sofia sytt? Alldeles ljuvlig...http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=140078 :love:
Ååå den var ju jättefin, men frågan är om jag kan sy i trikå :hmm:
Keke skrev:
JennyB73 skrev:
Keke skrev:
Har du sett denna som Sofia sytt? Alldeles ljuvlig...http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=140078 :love:
Ååå den var ju jättefin, men frågan är om jag kan sy i trikå :hmm:

du kan ju göra sittdelen i stadig trikå och axelbanden i vävt?
Om en Manduca ligger inom ok-ekonomiska gränser tycker jag att du ska köpa dem en sån om svågern nu redan fastnat för dem och det är ett bärdon du vet att de kan hantera (=kommer att använda) alt. en billigare trikåsjal + personlig telefonsupport vid behov! :D

(men så är jag inget fantast av meitai:er heller... :wink: )
CrazyMagpie skrev:Om en Manduca ligger inom ok-ekonomiska gränser tycker jag att du ska köpa dem en sån om svågern nu redan fastnat för dem och det är ett bärdon du vet att de kan hantera (=kommer att använda) alt. en billigare trikåsjal + personlig telefonsupport vid behov! :D

(men så är jag inget fantast av meitai:er heller... :wink: )
JAg tror att de kommer använda den mer än en meitai, och precis som du säger har de/han ju testat en redan.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?