Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av loppatoppa
Var på köpcentrat här i närheten idag. Lillkillen började bli hungrig så jag gick mot sofforna där det redan satt en mamma m liten bebis o väninna. De tittade på min sjal (gåsen) o tyckte att det såg jättemysigt ut att bära så. Å jag höll ju med om att det är det! Bebisen var ca 2 mån o mamman har en bb-sele som bebisen inte var överförtjust i. Jag erbjöd henne att prova min sjal men det ville hon inte, men hon skulle nog gå in här o kika!
Träffade även min granne som fick bebis för ett tag sedan o hennes man tyckte att -där kommer du väl inlindad :D-Ja tyckte ju jag. Ja, sa de vi köpte faktiskt en sele. jaha, en baby björn, frågade jag. Nä, vi köpte faktiskt en manduca svarade hon :)
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Idag blev det ännu mer missionerande :D Var på babysim o hade lillkillen i gåsen när jag kom dit. Sedan skulle han i igen, o först var där en tjej som undrade om den. Hon hade en trikåsjal som hon knappt använde för hon visste inte riktigt hur hon skulle få på den. Sedan var det en tjej till från en senare grupp som oxå undrade lite :) Tog av o visade hur jag sätter på den. Hänvisade naturligtvis hit med :D
Av Blossom
loppatoppa skrev:Idag blev det ännu mer missionerande :D Var på babysim o hade lillkillen i gåsen när jag kom dit. Sedan skulle han i igen, o först var där en tjej som undrade om den. Hon hade en trikåsjal som hon knappt använde för hon visste inte riktigt hur hon skulle få på den. Sedan var det en tjej till från en senare grupp som oxå undrade lite :) Tog av o visade hur jag sätter på den. Hänvisade naturligtvis hit med :D
:vågen:
Vattenringis nästa gång? :tumup:
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Chily skrev:
loppatoppa skrev:Idag blev det ännu mer missionerande :D Var på babysim o hade lillkillen i gåsen när jag kom dit. Sedan skulle han i igen, o först var där en tjej som undrade om den. Hon hade en trikåsjal som hon knappt använde för hon visste inte riktigt hur hon skulle få på den. Sedan var det en tjej till från en senare grupp som oxå undrade lite :) Tog av o visade hur jag sätter på den. Hänvisade naturligtvis hit med :D
:vågen:
Vattenringis nästa gång? :tumup:
Kanske det ja :D Ska jag komma o hämta ngn dag eller kör du vägen förbi innan måndag?
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Nu ska det missioneras riktigt :D Fortfarande på badhuset! Haft vattenringisen m 2 ggr, inga kommentarer. Men en av tjejerna jag pratade m första gången berättade idag att hon haft m sin trikåsjal förra gången för att få lite hjälp, men då mötte vi varandra på fullt språng så där blev inget. Idag hade hon den inte med, men ska ta m den nästa gång. Hon vill kunna bära men tycker inte att hon får till det bra själv. Jag får kanske boka in ngn timme efter badet t henne :D
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Visade "badtjejen" hur hon skulle knyta sin lilla på magen i måndags o idag visade jag en mamma på oskars brottning :) Hon ska ta med sin egen sjal som "bara" legat nästa fredag så ska vi "sjala" mer då, tänkte ta m patapumen o connectan med o ringsjal, hennes dotter är dryga året så sele kanske är lite lättare? Ska träna mer på ryggknyt tills dess med så jag kan visa det med :)

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?