Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

vilken beco ska jag köpa?

spa
8
20%
mellrose pond
3
7%
pink paisely
20
49%
carneval
7
17%
någon annan!
3
7%
Användarens profilbild
Av sus
Jag tror att jag Måste ha en Beco, men vilken ska jag välja. Jag är en Blå person men har fallit handlöst för pink paisely mönstret...
Hittade en Brown Paisely som var UNDERBAR (brun/beige/grön/blå) men den han säljas innan jag bestämde mig och verkar bar ha funnits i ett exemplar!!!!! Har jättesvårt att bestämma mig för vilken jag ska ha av de andra för ingen är lika snygg.

Så vilken ska jag välja. Jaghar råd att betala "hur mycket som helst", men samtidigt tycker jag det är vansinne att betala nästan 1500 för en sele, när man redan har två (ergo och sutemi) och dessutom ska börja jobba snart (om 2 veckor). Hade tänkt mig en begagnad för ca 800 från början...

Spa, var min favorit innan jag såg brown paisely, men den är slut i Sverige och i Tyskland kostar den 129 Eur + frakt :whut:
Bild

Mellrose pond med (ben)vita band är jätte sommarfräsch och fin, finns hos TinyTots 1245: + frakt.
Bild

Pink Paisely är ju snygg på mig även om jag inte brukar ha rosa, och som sagt jag älskar det persiska mönstret! Också 1245:- +frakt.
Bild

Sen har jag fått erbjudande om en carneval, begagnad för 900. Den är jättefin men lite för mycket blommor och rosa för att jag ska kunna bära den med stolthet...
Bild
Användarens profilbild
Av Anso
Pink Paisley! Den var jättefin på kortet på dig. Våga göra uppror mot din blå sida!! (Jag försöker så gott jag kan men får ofta återfall..... :D )
Senast redigerad av Anso den lör aug 11, 2007 07:23, redigerad totalt 1 gånger.
Av dora
röstade också på pink paisley! helt underbar! :love:
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag röstade för annan. Verkar inte som att du är superförtjust i någon av dem (förutom brown paisely) och jag tycker att för det priset skall man älska den :D
Mitt råd är, gör som jag lägg dig på soffan tills Beco- :twisted: hittat någon annan att trakasera 8)
Användarens profilbild
Av Helena
Pink paisley röstade jag för, du kan ju alltid sälja den om du tröttnar på den. Och har du pengar, så varför inte.
Användarens profilbild
Av mimpen
Hehe, melrose pond har jag som MT... Fast med bruna band. Och jag funderar på att sälja den, men den är ju så snygg så jag nämns nog inte, fast jag aldrig använder den längre...
Användarens profilbild
Av aha
Helt ärligt så passar Pink Paisley dig jättebra men jag tror ändå på Spa.
Om priset kvittar så kvittar det ju :wink:

Vet inte hur många gånger jag försökt gå ifrån min favoritfärg men det slutar alltid med att det jag köpt i någon annan färg inte blir lika använt / uppskattat som det skulle varit i "rätt" färg.
Användarens profilbild
Av Helma
Jag vill också ha en Beco... och så tycker jag pink paisley är väääldigt fin, så den fick min röst. :D
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag tycker också att Pink Paisley var finast. Ni passar jättebra i den.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Knyttet & K skrev:Jag tycker också att Pink Paisley var finast. Ni passar jättebra i den.
japp kan inte mer än hålla med! den är suuuperfin och ni passar kanon i den!
Användarens profilbild
Av Kotten
MammaTillFelicia skrev:
Knyttet & K skrev:Jag tycker också att Pink Paisley var finast. Ni passar jättebra i den.
japp kan inte mer än hålla med! den är suuuperfin och ni passar kanon i den!
Håller med. Ni såg ut som värsta annonsen för beco.
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Pink paisley!
Om jag inte skulle köpt laceworks (som också är jättesnygg för övrigt :wink: ), så skulle jag köpt pink paisley.
Dessutom kan jag bara instämma, ni är jättesnygga i den! :)
Användarens profilbild
Av mammahappy
Carnival!
Den har jag själv och tycker att den är underbar!!!
Användarens profilbild
Av naimiez
Pink paisely eller varför inte Lacework! Den har du passat jättebra i. Har sett den live och den är underbar! :-D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?