Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MuuM
Finns det intresse för tygstuvar? Makens faster (som alltså gick bort i somras) har ett skåp fullt med stuvar i allehanda storlekar och färger. Finns en del hemstickade gardiner, finns påbörjade stickningar, finns massor av tyger. Skåpet är ca 100 cm högt, 40 djupt och 40 brett. Och är fullt. Jag har en del bilder men ingen sladd till kameran... Ska se om jag kan fixa imorgon, en kollega kanske har.

Säljes för... bud? Hämtas i Visättra/Huddinge i helgen eller i Gölingstorp efter helgen. ;-)

Just det - allt eller inget. Ingen urplockning. :-) Säljer jag det inte här så går det till en dödsboköpare i nästa vecka och hamnar på loppis på Hötorget.
Användarens profilbild
Av MuuM
silent_angel skrev:Tusiken att du bor så långt bort :(
Mm. Du får hitta en bulvan som kan köpa åt dig och så kan du hämta från bulvanen? Var bor du?
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:Ja... :hide:
Tror du jag kommer gilla dem?
Det är mycket av dina färger... Men jag är inte helt säker, det är så svårt att säga - jag har inte sett så mycket av det du syr, mer av det du stickat. har bett maken ta kort med iphonen och skicka till mig så att man iallafall kan se hur skåpet ser ut. Lägger upp det när jag får det - han är där idag.
Av Ponyo
MuuM skrev:
Bubbi skrev:Ja... :hide:
Tror du jag kommer gilla dem?
Det är mycket av dina färger... Men jag är inte helt säker, det är så svårt att säga - jag har inte sett så mycket av det du syr, mer av det du stickat. har bett maken ta kort med iphonen och skicka till mig så att man iallafall kan se hur skåpet ser ut. Lägger upp det när jag får det - han är där idag.
Bild låter mycket intressant. Jag är ju trots allt fasligt kräsen.
Användarens profilbild
Av MuuM
silent_angel skrev:
MuuM skrev:
Mm. Du får hitta en bulvan som kan köpa åt dig och så kan du hämta från bulvanen? Var bor du?
Jag bor ända uppe i Lycksele, 12 mil från Umeå... så det lär nog gå smådåligt :shock:
Ellla bor väl i Umeå, och hon är i Stockholm just nu. ;-) Bilder kommer strax, urusla, men en försmak. Bättre förhoppningsvis imorgon.
Användarens profilbild
Av MuuM
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Lite bättre bilder. Intresse, någon?
Senast redigerad av MuuM den fre aug 14, 2009 21:24, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av MuuM
:-D det är helt ok.
Av Smultronbarn
Oj! :shock: Vad vill du ha för det? :D
Användarens profilbild
Av MuuM
Smultronbarn skrev:Oj! :shock: Vad vill du ha för det? :D
Vet inte. Bud? Men frågan är om jag hinner få ner det i en säck idag så du kan hämta det i Västergötland... Isåfall får du pma idag, så fort som möjligt. Kuriren åker i eftermiddag.
Användarens profilbild
Av MuuM
Häpp. Två eller tre stora kartonger till med stuvar.
Av Smultronbarn
MuuM skrev:
Vet inte. Bud? Men frågan är om jag hinner få ner det i en säck idag så du kan hämta det i Västergötland... Isåfall får du pma idag, så fort som möjligt. Kuriren åker i eftermiddag.
Oj, oj...då blir det brådis! Tänkte om jag skulle kunna skicka nån jag känner att hämta grejjorna men har inte hittat nån som är hemma ännu. Kanske måste det bli så att Myrorna blir glada för dem... :? :( :D
Användarens profilbild
Av MuuM
Smultronbarn skrev:
MuuM skrev:
Oj, oj...då blir det brådis! Tänkte om jag skulle kunna skicka nån jag känner att hämta grejjorna men har inte hittat nån som är hemma ännu. Kanske måste det bli så att Myrorna blir glada för dem... :? :( :D
kan du hämta i Stockholm har du till nästa helg på dig, men helst så snart som möjligt. Lägenheten ska tömmas.
Av Smultronbarn
Okej! Ska försöka med det då. :D Hör av mig inom kort.
Användarens profilbild
Av ellla
MuuM skrev:
silent_angel skrev:
MuuM skrev:
Jag bor ända uppe i Lycksele, 12 mil från Umeå... så det lär nog gå smådåligt :shock:
Ellla bor väl i Umeå, och hon är i Stockholm just nu. ;-) Bilder kommer strax, urusla, men en försmak. Bättre förhoppningsvis imorgon.
Annars kan jag köra saker till Ume. Om du skulle ångra dig alså...

Jag tycker det där bommullsgarnet ser intressant ut! Det som är spetsstickat, och har ett nystan vid sig...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?