Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Keke
Fröknarna på dagis ska få sina sommarpresenter lite sent i år, då vi missförstått varandra med när vi har semester.

ritade av barnens teckningar, ingen sömnadsexpert är jag, men det var kul och jag tyckte de blev fina :D

Bild
Användarens profilbild
Av Keke
Umma skrev::vågen: superfina! Hur har du gjort!!?
Tack :D

Jag ritade av barnens teckningar med blyerts direkt på tyget, zickzackade en tät söm efter strecken, och zickzackade fast ett annat tyg (kropp eller klänningar). Sedan sydde jag ihop men ett speciellt värmetåligt foder (vet inte vad det heter fanns i syaffären- fråga!) Jag gjorde det enkelt för mig och har säkert gjort något generalfel men, men...
På baksidan står deras namn oxå dem avritade.
Keke skrev:Fröknarna på dagis ska få sina sommarpresenter lite sent i år, då vi missförstått varandra med när vi har semester.

ritade av barnens teckningar, ingen sömnadsexpert är jag, men det var kul och jag tyckte de blev fina :D

Bild
Vad fina de blev och vilken bra idé. Det ska jag försöka komma ihåg nästa år när N blivit lite bättre på att måla och det är dags för presenter till mormor och morfar!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?