Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av skogsväsen
Jag mötte en mamma bärandes sin son (skulle gissa på att han var närmare två år) sovandes i en babybjörn på magen. Han var för stor för att hon skulle kunna knäppa ihop selen på båda sidor men han sov gott med huvudet på hennes axel med näsan mot hennes hals. Mamman vilade försiktigt sitt huvud mot hans o strök över hans rygg när de gick :heart:
Jag vet att jag borde ha tagit mig tid att berätta om andra selar som passar lite bättre, men jag bar i sjal o hade en tid att passa.
Fina var de i allafall även om maken tyckte synd om hennes rygg (o nej hon hade inte ens en sådan med ryggplatta)
Användarens profilbild
Av Asia
:heart:
Användarens profilbild
Av Din mamma
skogsväsen skrev:Jag mötte en mamma bärandes sin son (skulle gissa på att han var närmare två år) sovandes i en babybjörn på magen. Han var för stor för att hon skulle kunna knäppa ihop selen på båda sidor men han sov gott med huvudet på hennes axel med näsan mot hennes hals. Mamman vilade försiktigt sitt huvud mot hans o strök över hans rygg när de gick :heart:
Jag vet att jag borde ha tagit mig tid att berätta om andra selar som passar lite bättre, men jag bar i sjal o hade en tid att passa.
Fina var de i allafall även om maken tyckte synd om hennes rygg (o nej hon hade inte ens en sådan med ryggplatta)
Åh, jag blir också alldeles varm i hjärtat av sånt. Jag tycker inte alls att du borde tagit dig tid att säga något om andra selar, jag tycker att det var fint att du tog dig tid att bara titta och njuta :loving:
Användarens profilbild
Av magdape
:heart:
Men jag kan inte låta bli att tänka på att det måste ha gjort ont i hennes rygg trots all kärlek... :roll:
Användarens profilbild
Av skogsväsen
Din mamma skrev:Åh, jag blir också alldeles varm i hjärtat av sånt. Jag tycker inte alls att du borde tagit dig tid att säga något om andra selar, jag tycker att det var fint att du tog dig tid att bara titta och njuta :loving:
Det är det bästa jag har lärt mig av lilla bus, att uppskatta stunden o tycka att något är fint precis som det är...
magdape skrev::heart:
Men jag kan inte låta bli att tänka på att det måste ha gjort ont i hennes rygg trots all kärlek... :roll:
Tur att kärleken är stark :wink:
Användarens profilbild
Av lillvilda
:heart:det är härligt att hon bar trotts att det måste ha varit väldigt tungt för henne. :loving:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?