Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Grönöga
JennyB73 skrev:Imorgon är det onsdag! :eld: :lol:
:eld: Det kom jag också att tänka på imorse!! :eld: (är man beroende eller vad?)
Användarens profilbild
Av sanna73
Grönöga skrev:
JennyB73 skrev:Imorgon är det onsdag! :eld: :lol:
:eld: Det kom jag också att tänka på imorse!! :eld: (är man beroende eller vad?)
:eld:
Användarens profilbild
Av Asia
19:56
Användarens profilbild
Av smurfis
hehe! :Hahaa: De skulle komma vid 10-11 nånting till syrran. tyvär ska jag till en kompis, så jag kan inte vara med! :o :? men syrran har lovat smsa mig när hon vet vad det är! :tumup: :Hahaa:

Så frågan är ju när jag har tid att meddela er här? 8)
Av Blossom
smurfis skrev:hehe! :Hahaa: De skulle komma vid 10-11 nånting till syrran. tyvär ska jag till en kompis, så jag kan inte vara med! :o :? men syrran har lovat smsa mig när hon vet vad det är! :tumup: :Hahaa:

Har inte kompisen du ska till någon dator du kan få låna några minuter? :wink:
Det här är ju viktiga saker... :lol:
Användarens profilbild
Av Indah
smurfis skrev:hehe! :Hahaa: De skulle komma vid 10-11 nånting till syrran. tyvär ska jag till en kompis, så jag kan inte vara med! :o :? men syrran har lovat smsa mig när hon vet vad det är! :tumup: :Hahaa:

Mobilsurfning? Stödjer (stöder eller stödjer??) ditt mobilabonnemang det? Det måste ju gå att lösas på något sätt? Ge ditt inlogg till din syster så hon kan gå in här och se den här tråden.
Eller...hon kanske omyndighetsförklarar dig om hon ser vilket typ av forum du vistas i, du vet att det kan verkar lite Bild för omgivningen...
Kanske bäst att vänta till du kommer hem :)
legenden29 skrev:Fast en onsdag kan vara lång... Hur länge tror ni vi måste vänta innan vi vet? Jag gissar att svaret kommer kl 14.27.
13:18
Av anna m
Indah skrev:

Mobilsurfning? Stödjer (stöder eller stödjer??) ditt mobilabonnemang det? Det måste ju gå att lösas på något sätt? Ge ditt inlogg till din syster så hon kan gå in här och se den här tråden.
Eller...hon kanske omyndighetsförklarar dig om hon ser vilket typ av forum du vistas i, du vet att det kan verkar lite Bild för omgivningen...
Kanske bäst att vänta till du kommer hem :)
legenden29 skrev:Fast en onsdag kan vara lång... Hur länge tror ni vi måste vänta innan vi vet? Jag gissar att svaret kommer kl 14.27.
13:18
Nej senare... 21:32
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
tasselitass :wink:
Användarens profilbild
Av smurfis
kl 12 kommer de visst.... Gaaahh! :purskis: :eld: :help: :gaah: :kort: :hick:

Ska försöka hinna surfa hos polaren, men hon ska hjälpa mig att sy, jag kommer vara en nåldyna. Inga garantier! 8) Men svaret kommer idag iaf, så mycket kan jag lova! :tumup: :Hahaa:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?