Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad ska vi byta i augusti/september?

Théhuva
2
6%
Grytunderlägg
Inga röster
0%
Glasögonfodral
Inga röster
0%
Nyckelring
4
12%
Förkläde
5
15%
Anteckningsbok
2
6%
Ram
1
3%
Vuxenkläder
2
6%
Barnkläder
3
9%
Gosedjur/nallar
4
12%
Kuddfodral
Inga röster
0%
Sockar/vantar
5
15%
Favorit i repris (tex väska, barnkläder, grytlapp, disktrasa, smycke, mössa, pocketfodral) - motivera gärna vilken
5
15%
Annat: nämligen....? - motivera vilken
Inga röster
0%
Ska vi byta något pyssel ni i augusti eller september också? Ska vi ha ett tvåmånaders eller ett kortare augustibyte?

Jag lägger in en omröstning baserad på de förra omröstningstrådaren (med överblivna grejjer) samt lägger till några nya. Har säkert råkat ta med något som ni redan bytt tidigare, men kan ju vara intressant ändå. Om du har nåt helt annat förslag så skriv det i tråden så gör vi en ny omröstning! :tumup:

Du kan rösta på 3 saker! :D Motivera gärna i tråden vilken ordning du vill ha dom i. Tex: i första hand vill jag byta en virkad bil, i andra hand en handmålad porslinstallrik och i tredje hand långkallsonger :wink:

Senast redigerad av Smultronbarn den ons aug 19, 2009 13:36, redigerad totalt 1 gånger.
Jag röstade på favorit i repris (för jag fattade för sent att jag kunde rösta på flera, läste inte inlägget innan...) och tänkte mig då bokmärke. För två år sedan bytte vi bokmärken och jag har använt det oavbrutet, så det håller på att bli utslitet.

Annars kan jag tänka mig vantar, men det har jag ju då inte röstat på...
Fryle skrev:Jag röstade på favorit i repris (för jag fattade för sent att jag kunde rösta på flera, läste inte inlägget innan...) och tänkte mig då bokmärke. För två år sedan bytte vi bokmärken och jag har använt det oavbrutet, så det håller på att bli utslitet.

Annars kan jag tänka mig vantar, men det har jag ju då inte röstat på...
Helt ok! Gör inget att du missade att man kan rösta på 3, du motiverade ju så fint ändå. :tumup:

Bokmärken låter för övrigt kul! :D
Jag röstade på i första hand gosedjur/nallar, i andra hand théhuva och i tredje hand förkläde.
Om det blir favorit i repris så skulle jag kunna tänka mig t.ex. pocketfodralet, för det har jag använt så pass mycket att jag skulle behöva ett nytt. :loving:
Jag behöver fortfarande en ny nyckelring så det röstade jag på (igen) men kläder vore kul också, både till vuxen och barn. Vantar/sockar är jag också gärna med på. Jag vill ha byte helt enkelt :eld: .
Nu gör jag en ny omröstning med de vinnande förslagen (eftersom inget har övervikt ännu). Lägger in länken strax! :D
corona skrev:Jag röstade på favorit i repris: bokmärke!
Kolla nya omröstningen av de två då ledande grejjerna! :tumup:
corona skrev:
Smultronbarn skrev:
corona skrev:Jag röstade på favorit i repris: bokmärke!
Kolla nya omröstningen av de två då ledande grejjerna! :tumup:
Ja, okej då :roll: :rodna: :mrgreen:
Vad bra! :mrgreen: Inte ditt fel att jag glömde skriva i denna tråd att det fanns en ny omröstning... :roll: Hade inte tålamod att vänta längre då augusti börjar bli halv snart typ... :? 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?