Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

JAAAAAAA :D Inte för att jag sett de gamla sidorna men, nu har jag ju fått sydille o vill sy sy o åter sy.

Varit o letat lite i mina tyggömmor o hittat både det ena o det andra som jag kan tänka mig att sy av :)

*Tack mamma för att jag får låna din gamla symaskin*
Smultronbarn skrev:Svaret är ja! :tumup:
Om du orkar/hinner/kan/vill förståss... 8)
:tumup:

Jag tycker att de sidorna är (var?) så bra eftersom man kunde hänvisa dit såna som inte har råd med köpta dyra sjalar/selar, eller såna som är lite nyfikna men inte vill göra ett stort inköp på en gång.
Lydia skrev:
Smultronbarn skrev:Svaret är ja! :tumup:
Om du orkar/hinner/kan/vill förståss... 8)
:tumup:

Jag tycker att de sidorna är (var?) så bra eftersom man kunde hänvisa dit såna som inte har råd med köpta dyra sjalar/selar, eller såna som är lite nyfikna men inte vill göra ett stort inköp på en gång.
samma här. (och jag använde gärna bära nära själv också för att dubbelkolla fakta osv. när inte du gjorde det åt mig Tina :wink:)

Jag har ju planer på att lägga upp liknande infosidor själv också, men det ligger en bit fram i tiden, så så vitt jag vet finns det ingen likande bära nära just nu vilket är synd - hör av dig om jag kan hjälpa dig på nått vis!
tinaw skrev:Tämligen enhälligt alltså :lol:

Jag gör ett försök, jag lägger upp sidorna efterhand på bäranärabloggen ( http://baranara.blogspot.com) så får vi se om det blir bra. Ni får gärna önska i vilken ordning jag ska lägga upp sakerna, tänkte försöka få ut någon sida om dagen.
av de fyra första länkarna funkar bara den första... men superbra att du plockar upp det i alla fall!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?