[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 7479900
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Behöver turkosa pärlor/stenchips - hjälp! - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ska kolla vad jag har. Har nog inga chips i turkost, utan mer större stenar i så fall tror jag. Om jag har några kvar... :roll: Åtekommer! :tumup:
Nu har jag kollat! :D Hade inga stenchips tyvärr.

Jag har några små runda i glas (men med platta ändar och ett facettmönster på "magen"). Klara/genomskinliga i färgen, och cirka 0,7 mm - 1 cm. Har cirka 10 st, och lika många till som drar mer åt grönt.

I en blandpåse har jag också små stavpärlor i glas, drar lite åt det blåare hållet. De är inte genomskinliga utan helgenomfärgade. Är kanske ca 30-40 stycken. Är ca 0,5 mm långa. Finns också några små runda pärlor i samma färg, några mer turkosa än andra som jag kan plocka ur om du vill.

Hra ingen möjlighet att ta bild just nu tyvärr... Men nåt som låter intressant?
Jag har ett misslyckat halsband och lite till av turkos. Det är sådana där oredelbundna kantiga men slipade bitar, jag tror att det är det som kallas chips? Jag köpte en längd men det blev som sagt helt fel. Jag vill gärna ha kvar en del men men har inga direkta planer. Om du vill så skickar jag, men jag kan inte få iväg det förrän i morgon för vi har för långt till söndagstömning här. (Och är lite dagen efter sedan växtfärgningen igår :vågen: )
Boadicea skrev:
Smultronbarn skrev:Nu har jag kollat! :D Hade inga stenchips tyvärr.

Jag har några små runda i glas (men med platta ändar och ett facettmönster på "magen"). Klara/genomskinliga i färgen, och cirka 0,7 mm - 1 cm. Har cirka 10 st, och lika många till som drar mer åt grönt.

I en blandpåse har jag också små stavpärlor i glas, drar lite åt det blåare hållet. De är inte genomskinliga utan helgenomfärgade. Är kanske ca 30-40 stycken. Är ca 0,5 mm långa. Finns också några små runda pärlor i samma färg, några mer turkosa än andra som jag kan plocka ur om du vill.

Hra ingen möjlighet att ta bild just nu tyvärr... Men nåt som låter intressant?
Tack, men jag får nog inse att jag får lägga ned det här projektet. Tack för att du kollade. :)
Okej. Det var så lite så. Synd att du inte hittade det du sökte... Men bröllopet blir säkert fint ändå! :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?