Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Argentum Fått - Skickat
Binaem Fått - Skickat
Britt Fått - Skickat
corona Fått - Skickat
ellla Fått - Skickat
Elsa Fått - Ej Skickat
Fröken_zombie Fått - Skickat
Glis Fått - Skickat
Josefina Fått - Ej Skickat
Knyttet & K Fått - Skickat
kvarnvik Fått - Skickat
Liten vus Fått - Skickat
maddemoa Fått - Skickat
Maerion Fått - Ej Skickat
melon Fått - Skickat
nakum Fått - Skickat
noranora Ej Fått - Skickat
Smultronbarn Fått - Skickat
sofiutane Ej Fått - Skickat
solängel Ej Fått - Skickat
teres Ej Fått - Skickat
tussilago Fått - Skickat
zandrama Ej Fått - Ej Skickat
äpple Fått - Skickat
Paketet skulle fotas och skickas i början på veckan men det blev inte så, det blev en sista minuten-resa till Umeå istället. :oops: Men nu är det skickat!

Argentum Fått - Skickat
Binaem Fått - Skickat
Britt Fått - Skickat
corona Fått - Skickat
ellla Fått - Skickat
Elsa Fått - Ej Skickat
Glis Fått - Skickat
Josefina Fått - Skickat
kvarnvik Fått - Skickat
Liten vus Fått - Skickat
maddemoa Fått - Skickat
melon Fått - Skickat
nakum Fått - Skickat
solängel Ej Fått - Skickat
teres Ej Fått - Skickat
tussilago Fått - Skickat
äpple Fått - Skickat
Idag fick jag en superduperfin väska av Josefinaste! :love: :loving:
Det gör inget att den blev sen eftersom vi kom hem från Gotland sent igår kväll.

Själv är jag nästan klar med mitt bytespaket.
noranora skrev:Har paketet från mig kommit fram? *lite nervös*
Jodå, har varit i stugan bara. Martina gillade bakverken (fast din o min sambo tyckte lite lika... :lol: ) och selen var jättesnygg. Så läckra färger! Tyvärr var axelremmarna för korta för mig, eller inte remmarna, men den vadderarde delen, så den kommer tyvärr inte att användas här :cry:

Funderar på att ha en välgörenhetsauktion på den, det är ju bra om den kan komma till användning och det känns dumt att tjäna något på nåt man fått...
Argentum Fått - Skickat
Binaem Fått - Skickat
Britt Fått - Skickat
corona Fått - Skickat
ellla Fått - Skickat
Elsa Fått - Ej Skickat
Glis Fått - Skickat
Josefina Fått - Skickat
kvarnvik Fått - Skickat
Liten vus Fått - Skickat
maddemoa Fått - Skickat
melon Fått - Skickat
nakum Fått - Skickat
solängel Fått - Skickat
teres Ej Fått - Skickat
tussilago Fått - Skickat
äpple Fått - Skickat
solängel skrev:
Jodå, har varit i stugan bara. Martina gillade bakverken (fast din o min sambo tyckte lite lika... :lol: ) och selen var jättesnygg. Så läckra färger! Tyvärr var axelremmarna för korta för mig, eller inte remmarna, men den vadderarde delen, så den kommer tyvärr inte att användas här :cry:

Funderar på att ha en välgörenhetsauktion på den, det är ju bra om den kan komma till användning och det känns dumt att tjäna något på nåt man fått...
Skönt att paketet kom fram!
Synd att axelremmarna inte passade dock, så svårt att veta när jag inte vet hur du ser ut. Passade bra på mig, men jag är å andra sidan lite för liten för en del "köpeselar" så jag är ingen vidare bra måttstock :? Sälj den du, antingen du gör det till en välgörenhetsauktion eller köper dig något roligt för pengarna (så att du också får något i pysselbytet, om än indirekt :) ), och så kommer den förhoppningsvis till användning i ett annat hem :)
Smultronbarn skrev:
Knyttet & K skrev:Här är fodralen jag fick :love:

Bild

Bild
Tjusiga grejjer! :D
Åh, vad snygga! Hur är broderiet gjort?
noranora skrev:
solängel skrev:

Synd att axelremmarna inte passade dock, så svårt att veta när jag inte vet hur du ser ut. Passade bra på mig, men jag är å andra sidan lite för liten för en del "köpeselar" så jag är ingen vidare bra måttstock :? Sälj den du, antingen du gör det till en välgörenhetsauktion eller köper dig något roligt för pengarna (så att du också får något i pysselbytet, om än indirekt :) ), och så kommer den förhoppningsvis till användning i ett annat hem :)
Ja, det är svårt med selar, jag har ganska lång rygg även om jag är kort, och har därtill lite breda axlar så jag har också lite svårt med köpeselar.
solängel skrev:
noranora skrev:
solängel skrev:

Ja, det är svårt med selar, jag har ganska lång rygg även om jag är kort, och har därtill lite breda axlar så jag har också lite svårt med köpeselar.
bild?
*nyfiken*
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?