Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har en patapum baby som jag älskar. Och en toddler som jag inte får till för fem öre (gäller ryggbärande). Sist jag kollade så insåg jag att med baby:n så går tyget nästan rakt upp från bältet och upp över ryggen. Där barnets stjärt är putar det ut liite, men inte speciellt mycket. När jag sätter på mig toddlern blir det liksom en liten säck runt stjärten som tynger ner på axelbanden och gör att jag bär mer med axlarna än höfterna.

Vad gör jag för fel? Det känns som att jag måste strama åt ryggtyget mer, men hur gör jag det på ett bra sätt? Släpper ner höftbältet och drar åt axelbanden?

Är det någon annan som upplever ovanstående med toddlern? Jag har haft den i över ett års tid och använt den kanske tre gånger och fått ont i axlarna varje gång. Patapumen använder jag fortfarande fler agånger i veckan och får aldrig ont av (jo, om jag bär på magen, men det gör jag nästan aldrig)
Cilia skrev:Jag har en patapum baby som jag älskar. Och en toddler som jag inte får till för fem öre (gäller ryggbärande). Sist jag kollade så insåg jag att med baby:n så går tyget nästan rakt upp från bältet och upp över ryggen. Där barnets stjärt är putar det ut liite, men inte speciellt mycket. När jag sätter på mig toddlern blir det liksom en liten säck runt stjärten som tynger ner på axelbanden och gör att jag bär mer med axlarna än höfterna.

Vad gör jag för fel? Det känns som att jag måste strama åt ryggtyget mer, men hur gör jag det på ett bra sätt? Släpper ner höftbältet och drar åt axelbanden?

Är det någon annan som upplever ovanstående med toddlern? Jag har haft den i över ett års tid och använt den kanske tre gånger och fått ont i axlarna varje gång. Patapumen använder jag fortfarande fler agånger i veckan och får aldrig ont av (jo, om jag bär på magen, men det gör jag nästan aldrig)
Ah, jag tror jag förstår vad du menar. Jag får också så men inte alltid. Alla gånger jag börjar känna av i axlarna så upptäcker jag att Liv sitter i värsta påsen liksom.
Undrar om man inte kanske ska böja sig fram mer när man tar på selen och se till att verkligen dra upp panelen och nästan sätta avbärarbältet på barnets rumpa innan man rätar upp sig.
Nu har jag lånat ut min Toddler till syrran så om du hittar något sätt så får du gärna skriva hur du gjorde.
Har en toddler och känner igen problemet; när det blir så så brukar storkillen få ställa sig i mina handflator och så liksom "hoppar" vi omkring lite. (och ja, det ser lika knäppt ut som det låter) Då brukar han snabbt kasa ut i den där påsen. ibland får den som inte bär hjälpa till och dra upp panelen bak på ryggen..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?