Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
ia-fia skrev:och din fina boll används ofta, ofta här hemma. Alla gillar den! :loving:
Det gör mig jätteglad att höra! :vågen: Och om den tappar formen och t ex är för oval så blir den rund igen efter en tvätt.
Användarens profilbild
Av brisea
Wow, vad fint! Särskilt äppelburkarna :love: , jag gillar recyclade grejor. Och det där fisktyget har vi förresten haft som gardin i sonens rum.
Användarens profilbild
Av Ketronya
Vilka coola bollar :shock:

Vågar man fråga hur du gjort?
Av surftrollet
Ketronya skrev:Vilka coola bollar :shock:

Vågar man fråga hur du gjort?
The hard way, räknade fram ett bra mönster:
Omkretsen på mina tog jag från en lagom uppblåst ballong, men de varierar en hel del beroende på vilket tyg man syr i.

Annars letar man rätt på/ritar upp ett bollmönster i lämplig storlek och gör en överlappande öppning i ena ändbiten.
Senast redigerad av surftrollet den tor feb 07, 2013 23:59, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av thanisa
Dessa petflaskefodral gillar jag skarpt. Får försöka göra ett till dottern som brukar ha äpple med sig till skolan. Jag gillar de saker du hittar på esarina, hoppas det inte gör något om jag försöker göra några sådana själv.
Av surftrollet
thanisa skrev:Dessa petflaskefodral gillar jag skarpt. Får försöka göra ett till dottern som brukar ha äpple med sig till skolan. Jag gillar de saker du hittar på esarina, hoppas det inte gör något om jag försöker göra några sådana själv.
Självklart inte, det är jättekul om du gör egna! Jag tycker det är en grundpelare i ett socialt samhälle, att man hittar inspiration hos varandra. Jag knycker idéer från andra hela tiden. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?