Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
Apelsin skrev:du kan, jag har stickat EN knästrumpa med mönster, har börjat på den andra, men inte kommit så långt ännu, kan jag så kan du :lol: .
:tumup: Jag kanske kan, det är bara det att min mamma gör det på en tiondel av tiden och minst fem gånger så bra, så jag drar mig för det... :roll:
Användarens profilbild
Av aha
Fint var det, sticklängtan nej :lol:
Jag vet inte om jag anser mig kunna sticka. Jag stickade en jättefin mönsterstickad kofta till äldste grabben som han åkte hem från bb i. BB personalen trodde nästan inte på att det var jag som gjort den.
Stickning hamnar nog i samma kategori här som snickeri, virkning, pianospel, gitarrspel och diverse andra färdigheter. Jag vet inte om jag kan men jag gör det ändå när lust eller behov uppkommer :wink:
Användarens profilbild
Av tinaw
Apelsin skrev:
tinaw skrev:
Apelsin skrev:du kan, jag har stickat EN knästrumpa med mönster, har börjat på den andra, men inte kommit så långt ännu, kan jag så kan du :lol: .
:tumup: Jag kanske kan, det är bara det att min mamma gör det på en tiondel av tiden och minst fem gånger så bra, så jag drar mig för det... :roll:
Hon kanske vill sticka åt mig också :wink: , för ärligt talat, det är ju skittrist.
:fnissa:
Användarens profilbild
Av tinaw
aha skrev:Fint var det, sticklängtan nej :lol: Jag vet inte om jag anser mig kunna sticka. Jag stickade en jättefin mönsterstickad kofta till äldste grabben som han åkte hem från bb i. BB personalen trodde nästan inte på att det var jag som gjort den.
Stickning hamnar nog i samma kategori här som snickeri, virkning, pianospel, gitarrspel och diverse andra färdigheter. Jag vet inte om jag kan men jag gör det ändå när lust eller behov uppkommer :wink:
Lite samma som för mig alltså. Visst kan jag göra det. Men jag gör inte några utfästelser om hur lång tid kommer att ta mig att få till ett (för mig) acceptabelt resultat :roll: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?