Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
Jag gillar bollar, om det var någon som missat det. ;) Så jag sydde 14 st likadana, av en Hoppe Kairo som jag styckade och färgade. 3 sydde jag och gav bort först, 11 har jag kvar och dem stoppade jag in i makens fototält. Totalt har jag sytt ett 30-tal nu varav lillen har fem. :oops: Nej, jag säljer dem inte.
Hopfällda

Uppblåsta

(För att inte alla sjalälskare ska få kaffet i vrångstrupen så lägger jag inte ut styckschemat på stackars Kairo. ;))

Sedan ett nyare projekt jag hittade på nätet, PET-flaskeburkar! Coola va?:
Bild
http://greenupgrader.com/3454/pet-bottl ... ck-to-use/ (Jag gillar greenupgrader.com, f ö.)

Min direkta tanke var på dessa: http://www.flickr.com/photos/deesignpho ... 1332/meta/
Bild
Så jag började med att friskt kopiera idén och gjorde ett par olika:
Jag har gjort en till men den var lite mer experimentell med klister och det blev inte bra.

Sedan tyckte jag att de tog lite väl mycket plats. Man använder dem, sedan fortsätter de vara lika stora. Och jag är ju lite av ett fan av saker som går att fälla ihop, så givetvis var jag tvungen att utveckla idén och då blev det så här:
Jag tog material jag hade hemma, annars hade den sista burken fått en lite mer färgglad dragkedja och snodd. Ursäkta den dåliga bildkvalitén på fruktburkarna, jag ska ta nya någon annan dag.
Senast redigerad av surftrollet den tor feb 07, 2013 23:58, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
vad fina grejer! bollarna var verkligen hur snygga som helst och fruktburkarna både snygga och smarta. nästa gång vi handlar måste vi köp dryck på PET-flaska :D
Användarens profilbild
Av jenn79
:vågen:

De där bollarna är jag kär i!! :heart:

Nu vet jag vad jag ska göra med alla dragkedjor jag har! Tack :D :tumup:
Av puh
Så coolt! :eld: Både bollar och förvaring! :vågen: Men hur de ihopfällda blir som de blir uppblåsta det förstår inte jag :hmm:
Användarens profilbild
Av camsch
Hå, hå, de där sjalbollarna har jag aaaaaaaaldrig hört talas om innan :wink: :lol:

Men så häftig "äppelburk", den gillade jag! Det var en riktigt rolig idé, och jag är helimpad över att du gör, hur du gör och att du orkar! :heart:

Och vilka bilder var det som inte var bra?!? ALLA var BRA även om inte "bäst"!
Användarens profilbild
Av lotti
puh skrev:Så coolt! :eld: Både bollar och förvaring! :vågen: Men hur de ihopfällda blir som de blir uppblåsta det förstår inte jag :hmm:
jag fattar verkligen inte heller....... :hmm: Underbart fina var de i alla fall!!! :heart:
Av surftrollet
Tack! :rodna:
Jason skrev:Hur funkar det att sy i plast?
Bra, om man gör hål i förväg med en grövre nål. Hålen för gummisnodden som håller ihop/är handtag på den sista burken är borrade med en tunn borr.
puh skrev:Men hur de ihopfällda blir som de blir uppblåsta det förstår inte jag :hmm:
De har en vändbar ficka på en av de fem större delarna. Sedan finns det ett hål i ena 5-hörniga biten för att stoppa i en vanlig ballong. Det är också en friskt lånad och utvecklad idé, Hoppediz säljer liknande fast utan ficka.
http://www.hoppediz.de/shop/gaming/ball ... uftballons
camsch skrev:Hå, hå, de där sjalbollarna har jag aaaaaaaaldrig hört talas om innan :wink: :lol:
esarinas sjalbollar, del 523. :roll: ;) Men visst ger de en viss masseffekt? ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?