Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asia
Jag fick plötsligt för mig att jag vill lära mig virka :shock: men har absolut ingen aning om hur man gör. Hur gör man? :lol:
Användarens profilbild
Av Asia
:tumup: inte för att jag förstår nånting av vad du skrev :lol: men det kanske framgår av filmen. ska kolla!
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Man kan fråga någon som kan om de vill lära en! Hade du bott närmre mig så kunde jag visat grunden iaf :D
Användarens profilbild
Av emellen
Igår kom jag äntligen till skott för att virka och det var ju rätt enkelt när man sett filmen och fick lite hjälp av sin mamma! Men filmen lärde jag mig massor av! Tack kvarnvik! :vågen:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
melon skrev:Drops handarbetsskola tycker jag är toppen! Ett tips är att ta en virknål och lite garn och sätta dig framför datorn, titta på bilderna och virka! :tumup:

http://garnstudio.com/lang/se/skole/hekle_index.php
Även garnstudio har videosnuttar numera såg jag häromdagen. Åtminstone på sin stickskola, så de borde väl ha det på virkning också kan man tycka.
Användarens profilbild
Av puppan
melon skrev:Drops handarbetsskola tycker jag är toppen! Ett tips är att ta en virknål och lite garn och sätta dig framför datorn, titta på bilderna och virka! :tumup:

http://garnstudio.com/lang/se/skole/hekle_index.php
Så gjorde jag, satt framför datorn och övade.
Sen virkade jag på tbanan till och från jobbet och övade. Repade upp och gjorde om.
Det är bara att börja. :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?