Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sockertopp
Ja, jag måste drömma lite..... Har ju köpt en klänning att ha när vi skall på bröllop men jag skall ju ha lillasyster med också, i sjal såklart. Vilka skall jag titta på och drömma om? Klänningen är mintgrön och vit.
(Egentligen är jag ganska nöjd med min sjal-stash men jag känner mig också hopplöst avhängd på allt nytt som kommit så jag behöver ju ny-bildas lite.)
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag återkommer när jag har bättre nät ikväll med lite tips. Men vad är det du är ute efter? Ringsjalar tycker jag kan se snyggare ut än långsjal om man är finklädd men avlastningen är ju inte lika bra. Sakura bloom har ju en hel del ringsjalar som skulle kunna passa till en mintgrön och vit klänning.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Oj ja, självklart skulle jag säga att det är långsjal jag tänkte på. Planerar att bära i stort sett hela tiden så ringsjal skulle bli för klen hjälp.
Användarens profilbild
Av Scilla
Min syster har en enfärgad naturvit Ecowrap (tror jag den heter?) som är jättefin.
Användarens profilbild
Av katha
wellen! Vad är det den heter som är vit och mintgrön! Sååååå tjusig och skulle passa perfekt till bröllop! :tumup:
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
katha skrev:wellen! Vad är det den heter som är vit och mintgrön! Sååååå tjusig och skulle passa perfekt till bröllop! :tumup:
den tänkte jag med på! :D
Användarens profilbild
Av thanisa
Det har under våren och sommaren kommit två nya ljusa wellen i gröna färger.

Bild
Den översta är den med Kapok i och den andra är den mintgröna siden wellen.
Om man är inne på didymos så finns en till wellen i färgväxande bomull som jag tror kan vara väldigt vacker.
Bild

annars så är min favorit av ljusa indios den med hampa, jag gillar denfärgen och har ännu inte kunnat färga min som köptes enbart för att färgas. Den kräver lite kärlek men sen är det en helt underbar sjal.
Bild

Sen har ju ellevill en ny siden sjal som kanske skulle kunna passa.Bild

Funderar på om girasol har någon men är just nu för trött för att kunna tänka.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Tack!
Mintgrön verkar lite farligt med tanke på att jag inte vet exakta färgen på klänningen heller. Det riskerar ju att istället skära sig.

Var det en Indio Zinnober eller nåt liknande nån hade på säljes? Den såg snygg ut. (Har aldrig testat varken stork eller didy faktiskt :oops: har i ärlighetens namn mest burit i trikå....finns det nån extra snygg sån som är diskret? Eller är det ullörten som gäller då?)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?