- tis aug 04, 2009 13:53
- Tygverket på St Paulsgatan (alldeles nära Marias garn)
- en tygbutik på Norrlandsgatan (alldeles nära Vincents garn)
- den galna lilla bandbutiken på Hornsgatan precis nedanför puckeln vid Mariatorget har kanske en del knappar eller minns jag fel?
- finns det inte en på Kungsgatan också, mellan Sveavägen och tornen? Eller är jag helt ute och cyklar nu...?
Sen finns det en guldgruva i makens fasters lägenhet, men då får du vänta lite mer än jag tror du är villig till...
Kaffemoster skrev:Jag behöver ju knappar till min autumn - någon som har något bra tips på vart jag ska vända mig? Kanske främst nätbutiker, men även stockholmstrakten ifall det finns någon riktig guldgruva.Det finns ju några butiker som har knappar
- Tygverket på St Paulsgatan (alldeles nära Marias garn)
- en tygbutik på Norrlandsgatan (alldeles nära Vincents garn)
- den galna lilla bandbutiken på Hornsgatan precis nedanför puckeln vid Mariatorget har kanske en del knappar eller minns jag fel?
- finns det inte en på Kungsgatan också, mellan Sveavägen och tornen? Eller är jag helt ute och cyklar nu...?
Sen finns det en guldgruva i makens fasters lägenhet, men då får du vänta lite mer än jag tror du är villig till...
/MuuM
R -07 och M -10.
Surfar ofta via padda eller telefon och kan då vara väldigt kortfattad. Jag är snäll ändå.
R -07 och M -10.
Surfar ofta via padda eller telefon och kan då vara väldigt kortfattad. Jag är snäll ändå.