Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
Jag vill helst ha bältet långt ner så det inte klämmer på min fläskiga mage! :lol:
Jag tycker det är så fult när magen buktar ut när bältet klämmer där men sen fick jag lära mig av thowida att man ska ju dra över tröjan. :) :tumup:
Användarens profilbild
Av noranora
Så olika alla har :) Jag kom att tänka på det när jag inte visste om jag skulle säga "midjebälte" eller "höftbälte" (ska man hålla sig till det neutrala "avbärarbälte"?). Själv har jag alltid (även tunga ryggsäckar innan jag fick barn) burit mitt på höften och också alltid fått väldigt ont vid mina kantiga höftben. Sedan trillade poletten ner: Jag kan ha bältet i midjan eller vilande ovanpå höften! Vilket är vad jag alltid har numera.
Användarens profilbild
Av vovvemor
Rätt långt ner på höften, höftbenen är iaf ovanför och bak sitter den på rumpan. Jag har väldigt kort överkropp så skulle jag ha den högre upp skulle det inte gå att använda sele alls, även nu när jag har avbärarbältet så långt ner måste jag dra åt axelbanden så hårt det bara går. Dessutom tycker jag att det är överlägset skönast.
Användarens profilbild
Av 4ungar
kajsa kavat skrev:Japp, övre delen av höfterna. Glider ibland upp lite, men det är ok det med, tycker jag :)
:iagree:
Av linamh
Jag har det i midjan när jag bär på magen, men efter att ha provat bära på ryggen funderar jag på om det inte naturligt hamnar längre ner för mig då.
Av jolinis
ZaZi skrev:Mitt på höften liksom. Absolut inte i midjan, det är grymt obekvämt tycker jag.
:iagree: Men mannen har den lite högre upp men då är han lång och jag kort!
Användarens profilbild
Av Angelicc
Jag har den ganska långt ner...eller det beror på vad jag har för byxor. Vill att selen ska sitta utan på byxorna (då slipper man ju skärp :) ) men den gången jag hade klänning samtidigt tyckte jag det var bättre att ha den högre upp.
Min Sambo har den närstan alltid över höfterna men han är en aning längre än mig.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?