Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
jembe skrev:Hehe ja den var ju med iaf men man ser ju inte så mkt på den... Jobbar på bärbilderna! Hittar liksom inte vart man bifogar... men jag får leta vidare i forumhjälpen.

Du får troligtvis länka in bilden från en annan sida.
Använda IMG koderna som finns ovanför när man skriver inlägget. Man kopierar bildadressen och klistrar in alltså..
Användarens profilbild
Av jembe
Jo jag förstår hur jag ska göra om jag länkar in den från t.ex. familjeliv. Jag hade ju tänkt lägga upp bilderna direkt från datorn genom att bifoga men det kanske inte går för jag hittar inte hur. Hur som helst OT i denna tråden, ursäkta! :heart:
Av Jinxan
jembe skrev:Jo jag förstår hur jag ska göra om jag länkar in den från t.ex. familjeliv. Jag hade ju tänkt lägga upp bilderna direkt från datorn genom att bifoga men det kanske inte går för jag hittar inte hur. Hur som helst OT i denna tråden, ursäkta! :heart:
Det är ingen fara. ;)

Det verkar som om bildbifogningen är borttagen just nu, för den brukar ligga nedanför Spara, Förhandsgranska och Skicka knapparna.. :hmm:
Användarens profilbild
Av jembe
JinxLinda skrev:
jembe skrev:Jo jag förstår hur jag ska göra om jag länkar in den från t.ex. familjeliv. Jag hade ju tänkt lägga upp bilderna direkt från datorn genom att bifoga men det kanske inte går för jag hittar inte hur. Hur som helst OT i denna tråden, ursäkta! :heart:
Det är ingen fara. ;)

Det verkar som om bildbifogningen är borttagen just nu, för den brukar ligga nedanför Spara, Förhandsgranska och Skicka knapparna.. :hmm:
Jamen vad skönt att du oxå upptäckte det. Vet att jag lagt in bilder på det sättet förrut men nu kunde jag verkligen inte hitta den och började känna mig lite dum. Får väl se om den funktionen ploppar upp igen.
Användarens profilbild
Av jembe
Bild
Då försöker jag såhär då. Andra gången i mitt liv jag bär min dotter på rygg i vävd sjal. Vi övar och övar här hemma för fullt :D
Användarens profilbild
Av sanna73
jembe skrev:Bild
Då försöker jag såhär då. Andra gången i mitt liv jag bär min dotter på rygg i vävd sjal. Vi övar och övar här hemma för fullt :D
Hur läcker som helst :love:
Användarens profilbild
Av sagis
jembe skrev:Bild
:love: Så fint!
Användarens profilbild
Av jembe
Här kommer 2 bilder till. (snacka om att spamma tråden, hehe)
Bild

Och en inomhusbild:
Bild

Tycker om den jättemkt och efter några dagars användning har jag redan lyckats få till en hel del knutar och känner mig lite stolt! Däremot är jag lite osäker på färgen, tycker den är jättefin men vet inte om den är riktigt jag. Så mkt färg liksom, känns som att jag försvinner lite men det kanske bara är jag själv som känner så?
Gillar de grå sjalarna som kommit nu.. Kanske får byta till en grå kortare så småningom när jag inte längre bär så mkt på mage (vilket jag nästan inte gör redan nu så jag funderar på om den inte är lite lång oxå...jaja senare problem!)
Användarens profilbild
Av hcvc
jembe skrev:Däremot är jag lite osäker på färgen, tycker den är jättefin men vet inte om den är riktigt jag. Så mkt färg liksom, känns som att jag försvinner lite men det kanske bara är jag själv som känner så?
Oj, och jag som direkt tänkte att hon klär verkligen, verkligen i den färgen :love: ! Jag tycker inte att du försvinner i den. (Men det viktigaste är ju att man trivs i det själv.) Däremot är jag lite avundsjuk, för jag är så förtjust i Niikens färgen, men det skär sig liksom med min hudfärg :? . Så jag kör på rosa och rött, som du kan se nedan :lol: ...
Användarens profilbild
Av jembe
hcvc skrev:
jembe skrev:Däremot är jag lite osäker på färgen, tycker den är jättefin men vet inte om den är riktigt jag. Så mkt färg liksom, känns som att jag försvinner lite men det kanske bara är jag själv som känner så?
Oj, och jag som direkt tänkte att hon klär verkligen, verkligen i den färgen :love: ! Jag tycker inte att du försvinner i den. (Men det viktigaste är ju att man trivs i det själv.) Däremot är jag lite avundsjuk, för jag är så förtjust i Niikens färgen, men det skär sig liksom med min hudfärg :? . Så jag kör på rosa och rött, som du kan se nedan :lol: ...
Tack, det var snällt sagt :oops: ...jag passar inte i rött tycker jag själv.
Användarens profilbild
Av katha
jembe skrev:Här kommer 2 bilder till. (snacka om att spamma tråden, hehe)
Bild

Och en inomhusbild:
Bild

Tycker om den jättemkt och efter några dagars användning har jag redan lyckats få till en hel del knutar och känner mig lite stolt! Däremot är jag lite osäker på färgen, tycker den är jättefin men vet inte om den är riktigt jag. Så mkt färg liksom, känns som att jag försvinner lite men det kanske bara är jag själv som känner så?
Gillar de grå sjalarna som kommit nu.. Kanske får byta till en grå kortare så småningom när jag inte längre bär så mkt på mage (vilket jag nästan inte gör redan nu så jag funderar på om den inte är lite lång oxå...jaja senare problem!)
Hur lång är den?
Jag har en lavendel om du skulle vilja byta? :tumup: Jag är inte nöjd med den, jag tycker den är för ljus och det var denna och niike det stod mellan när jag valde.. :roll:
Användarens profilbild
Av Lindiwe
jembe skrev:
hcvc skrev:
Tack, det var snällt sagt :oops: ...jag passar inte i rött tycker jag själv.
Jag tycker också att du passar jättebra i sjalen, ni är jättefina alla tre. Jag vill nog ha en till zara tror jag... men jag har köpstopp tills vi får nästa barn.
Användarens profilbild
Av June
Sa da har jag mailat aterforsaljaren har att jag vill ha en Zara Curry 5,2m. Undrar hur lang tid det tar innan jag far den. Ska i alla fall bli spannande att jamfora med Katiwrapen.
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 31

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?