Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Grönöga
Ja var kan jag beställa en sådan på nätet någonstans? har sett lite bilder på den här och är helt totalförälskad :love: Om jag förstått det rätt är det en Girasol? Mitt ha-begär är helt enormt just nu.. :twisted:
Användarens profilbild
Av June
Grönöga skrev:Ja var kan jag beställa en sådan på nätet någonstans? har sett lite bilder på den här och är helt totalförälskad :love: Om jag förstått det rätt är det en Girasol? Mitt ha-begär är helt enormt just nu.. :twisted:

Jo det är en Girasol som endast går att köpa från http://www.wearababy.com
Användarens profilbild
Av Grönöga
Tack! åhh.. och min engelska som är mer än usel.. Jaja.. vad är kursen på Euro då? Måste nog ha den iallafall.. :wink:

Sambeställa lät bra, kommer någon möjligtvis ihåg vilka det var som pratade om det?

June hur är den att bära i? Har du något minne av vad frakten blev?

:help:
Användarens profilbild
Av tweed
Grönöga skrev:Tack! åhh.. och min engelska som är mer än usel.. Jaja.. vad är kursen på Euro då? Måste nog ha den iallafall.. :wink:

Sambeställa lät bra, kommer någon möjligtvis ihåg vilka det var som pratade om det?

mari_tres och JinxLinda
Jag skulle väldans gärna ha en jag också, men det får vänta till nästa sjalbarn :roll:
Användarens profilbild
Av Grönöga
kvarnvik skrev:
Grönöga skrev:Tack! åhh.. och min engelska som är mer än usel.. Jaja.. vad är kursen på Euro då? Måste nog ha den iallafall.. :wink:

mari_tres och JinxLinda
Jag skulle väldans gärna ha en jag också, men det får vänta till nästa sjalbarn :roll:
Jo, här har vi ju tyvärr ett sjalbarn i precis helt rätt storlek för sjalshopping :wink: 8)
Användarens profilbild
Av tweed
Grönöga skrev:
kvarnvik skrev:

mari_tres och JinxLinda
Jo, här har vi ju tyvärr ett sjalbarn i precis helt rätt storlek för sjalshopping :wink: 8)
Hmm, det kan ju vara lagom för dig att sälja av en ev katiwrap i ungefär lagom tid för mig då :wink: 8)
Användarens profilbild
Av June
Skumt, jag skrev ett inlägg här igår om vad sjalen kostade och hur den var, men nu är det borta.
Av Jinxan
:hallo:
mari_tres har som sagt haft problem med att få svar på mailen hon har skickat.

Det jag har läst på hemsidan är att om det kommer vara längre uppehåll än inom två arbetsdagar så skulle hon skriva det på startsidan, men jag hittade inget om det när jag ögnade igenom, varken på finska eller engelska.
Användarens profilbild
Av June
Boadicea skrev:
June skrev:Skumt, jag skrev ett inlägg här igår om vad sjalen kostade och hur den var, men nu är det borta.
Det har varit nån återställningsmiss i natt tydligen, som gjort att inlägg försvunnit.
Får väl skriva det igen, men det får bli i eftermiddag, ska till lekpltsen med barnen nu.
Användarens profilbild
Av June

Så kommer mitt svar ytterligare en gång.

1046 SEK gick hela kalaset på, 83 Euro för sjalen och 12,30 Euro för frakten. Det tog 12 dagar från första kontakten med dem tills jag hade sjalen i min hand. Hon svarade snabbt på första mailet, men på det andra mailet fick jag inget svar så jag fick skicka ytterligare ett mail där jag skrev om jag ville ha raka eller diagonala ändar innan jag fick ett kontonummer att sätta in pengar på och därefter skickades sjalen och jag hade den inom en vecka efter att jag betalt. Jag har en 5,2m med raka ändar och fransar (kostade 1 Euro mer tror jag). Mätte sjalen igår till 5,3m och då har jag nog tvättat den tre gånger sedan jag fick den i slutet av mars. Både jag och dottern trivs bra med sjalen. Den är så snygg och den passar till allt. Bär både på mage och rygg och den är bekvämare och avlastar betydligt bättre än Ergon och Becon tycker jag. Mjuk och gosig snabbt, men känns ibland aningen tjock och svårknuten, annars är vi alla nöjda. Älsta dottern brukar ha den till sina gosedjur och dockor när jag inte använder den, så även hon gillar den. För tillfället är den mitt enda bärdon, men jag vill köpa en Ellevill Zara och kommer nog göra en beställning denna vecka. Tror inte jag glömt något, något mer ni undrar? Här är en länk till tråden när jag skulle köpa den http://sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=3&t=126898
Användarens profilbild
Av Grönöga
kvarnvik skrev:
Grönöga skrev:
kvarnvik skrev:

mari_tres och JinxLinda
Hmm, det kan ju vara lagom för dig att sälja av en ev katiwrap i ungefär lagom tid för mig då :wink: 8)
Fast ifall det motsvarar mina förväntningar släpper jag den nog aldrig, kan ju faktiskt ta och sjala upp barnbarnen också :tumup: 8)
Användarens profilbild
Av Grönöga
June skrev:

Så kommer mitt svar ytterligare en gång.

1046 SEK gick hela kalaset på, 83 Euro för sjalen och 12,30 Euro för frakten. Det tog 12 dagar från första kontakten med dem tills jag hade sjalen i min hand. Hon svarade snabbt på första mailet, men på det andra mailet fick jag inget svar så jag fick skicka ytterligare ett mail där jag skrev om jag ville ha raka eller diagonala ändar innan jag fick ett kontonummer att sätta in pengar på och därefter skickades sjalen och jag hade den inom en vecka efter att jag betalt. Jag har en 5,2m med raka ändar och fransar (kostade 1 Euro mer tror jag). Mätte sjalen igår till 5,3m och då har jag nog tvättat den tre gånger sedan jag fick den i slutet av mars. Både jag och dottern trivs bra med sjalen. Den är så snygg och den passar till allt. Bär både på mage och rygg och den är bekvämare och avlastar betydligt bättre än Ergon och Becon tycker jag. Mjuk och gosig snabbt, men känns ibland aningen tjock och svårknuten, annars är vi alla nöjda. Älsta dottern brukar ha den till sina gosedjur och dockor när jag inte använder den, så även hon gillar den. För tillfället är den mitt enda bärdon, men jag vill köpa en Ellevill Zara och kommer nog göra en beställning denna vecka. Tror inte jag glömt något, något mer ni undrar? Här är en länk till tråden när jag skulle köpa den http://sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=3&t=126898
Tack! Blir lite rädd när du skriver att den är tjock, har en hoppe redan och den tycker jag är aningens för tjock. :hmm: Är fransarna ivägen? Vet inte vad jag tycker om dom riktigt? har också funderat på en zara, men kan inte bestämma vilken färg isåfall. Jag är fortfarande förälskad men avvaktar lite en månad i väntan på lite mer pengar och för att få veta hur det går för mari_tres. (dessutom så ska maken vara hemma i höst och han verkar vilja prova en beco nu, av någon anledning fattar han inte att man behöver fler än en långsjal :hmm: ) men jag ska ju minsann också bära!
Av Jinxan
Personligen kommer jag köpa en Katiwrap utan fransar, för på min Rebozo så är dom mest irriterande, plus att jag har katter som tycker att fransarna är jätteintressanta leksaker ;)

Mina Girasol, som Katiwrap också är, känns inte alls lika tjock som min hoppe. Men jag har också fått höra att min hoppe är jättetjock :? Du blir antagligen inte klokare av detta, men ville väl påpeka att det kan vara så att du kommer uppleva den som tunn
Användarens profilbild
Av Grönöga
Jo, tänkte också på katterna och fransarna :roll: Och att det kanske blir lite klumpigt? Jag kanske borde provkänna en girasol innan jag beställer - den där superstora värmlandsträffen det ryktas om borde vara snart!
JinxLinda skrev:Personligen kommer jag köpa en Katiwrap utan fransar, för på min Rebozo så är dom mest irriterande, plus att jag har katter som tycker att fransarna är jätteintressanta leksaker ;)

Mina Girasol, som Katiwrap också är, känns inte alls lika tjock som min hoppe. Men jag har också fått höra att min hoppe är jättetjock :? Du blir antagligen inte klokare av detta, men ville väl påpeka att det kan vara så att du kommer uppleva den som tunn

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?