Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tesoj
Lilleman vägrar numera att somna i vagnen. Han kan vara jättetrött, men ligger och vrider och vänder sig. Tar då upp honom i sjalen eller selen beroende på vad som ligger i vagnen och vips inom 2 minuter sover han sött alternativt så ammar han en stund och somnar så. :D Lägger då ner honom i vagnen och går hemåt.

Han vägrar att åka vagn när han är vaken så det är bara att bära honom. Tur man har så bra bärhjälpmedel annars hade det varit tungt :) . Har glömt att lägga i en sjal en gång så då knöt jag en kortsjal av de två filtarna han har i vagnen så det gick att bära honom i alla fall. Fungerade bättre än att bara bära med armarna i alla fall. :D

Numera följer vagnen oftast inte ens med på stan. Vi tar cykeln till bussen och sedan på bussen sitter han i patapumen. (är landsvägsbuss) Känns lite bättre att ha honom så än sittandes i midjebälte på eget säte. Oftast somnar han dessutom så då kan man till och med ha huvudskyddet på honom.
Användarens profilbild
Av MrsR
Casper tycker vagnen är ok när han är pigg och vaken, men sova i den går inte.

Visst är det bra med bärredskap! :D
Användarens profilbild
Av sagogrynet
MrsR skrev:Casper tycker vagnen är ok när han är pigg och vaken, men sova i den går inte.

Visst är det bra med bärredskap! :D
Min har alltid tyckt att vagnen är värdelös när hon är vaken, men sover gärna i den om hon får somna i sjalen först... :lol:

Hurra för bärhjälp! :app:
Användarens profilbild
Av lillvilda
åh vad jag känner igen mig. Vår lillekille ratade vagnen redan från han var liten. jag som hade drömt om dom där låånga barnvagnspromenaderna blev först besviken men när han var 1 vecka började vi bära honom i mei taien och nu bär vi honom jämt. Nu tycker jag att bära är bra mycket mysigare. Under hans första 2,5 månad använde vi inte ens vagnen, det var ingen mening. nu har han sittvagn redan för då går det lite bättre men fortfarande så får vi ta med sjalen om vi tar vagnen för han lessnar snabbt på den.
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
S har åkt vagn 5 ggr i sitt liv. Har räknat dem...
Första 2 ggrna var okej, då somnade hon i sjal/min famn och fick fortsätta sova ute i vagn. Hon var väl max 2 månader då.
Tredje gången var hon vaken i liggvagn, funkade inte alls!
4:e och 5:e gångerna var i sittvagn, 5 minuter funkar bra men inte längre.

Så - visst är det tur att det finns bärverktyg?! :)
Användarens profilbild
Av Foxan
Detta känner jag igen. Terroristen tvärvägrade åka vagn nästan från själva födseln. Vi använder vagnen vääääldigt sellan, mest om jag är tvärtrött för att bära.
Håller med dig, vilken tur att det finns sjalar! :) :tumup:
Användarens profilbild
Av Pruttisens mamma
Japp. vi med. Lill fjuppan åkte vagn två första månaderna sedan var det idel gny och höga skrik. Så sedan dess är det sjal. Nu har vi iofs fått en Brio race av mina föräldrar för "ni får ju ont i ryggen av att bära henne hela tiden" Men inte är vagnen till fr att slappna av i! Man ska sitta som en utkikspost med eldgaffel i ryggen. Blir man trött och mamma/pappa kommer på idéen att fälla ryggstödet för att man ska kunna vila....ja då skriker man och kasar runt så man nästan trillar ur. Bara i sjalen kan man lägga ner huvet när mna vill sova.
Användarens profilbild
Av tesoj
Tidigare har han somnat i vagnen när han varit tillräckligt trött, men nu stenvägrar han. Han sover alltid sin dagslur ute i vagnen. Men nu så går det inte att söva honom där, men i sjal som tur är i alla fall. Blir intressant att se hur det går om 1½ vecka när han börjar hos dagmamman.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?