Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av HelenaT
Jag som aldrig har provat MT undrar vad det är för skillnad på vanlig Meitai och en gjord av sjaltyg. Blir den skönare eller bara finare med alla fina tyger som man kan välja på?
Av sjaltokan
HelenaT skrev:Jag som aldrig har provat MT undrar vad det är för skillnad på vanlig Meitai och en gjord av sjaltyg. Blir den skönare eller bara finare med alla fina tyger som man kan välja på?
Den bli skönare, jag tycker det är ganska stor skillnad, men jag har bara burit i Lenda MT förrutom sjal MT.
Av Ponyo
thowida skrev:
HelenaT skrev:Jag som aldrig har provat MT undrar vad det är för skillnad på vanlig Meitai och en gjord av sjaltyg. Blir den skönare eller bara finare med alla fina tyger som man kan välja på?
Den bli skönare, jag tycker det är ganska stor skillnad, men jag har bara burit i Lenda MT förrutom sjal MT.
Jag har bara en mt av hoppe att jämföra med, och om jag jämför med lenda så är sjaltyg bättre. Men om jag jämför med de två tyger jag köpt på
Åhléns så är det ena likvärdigt med hoppe, och dt andra bättre.
Användarens profilbild
Av Sarai
Nu har vår Timbuktu omsydd av Knyttet och K hamnat på bild. BäraBarn blåbär råkade också komma med.
Bild
Och så en bonus. :)
Bild
Av sjaltokan
Sarai skrev:Hoppsan. Ursäkta de gigantiska bilderna.
Jag såg bilden på dig o tänkte henne känner jag igen.. :hmm:

:oops: jag har nog fortfarande inte 100 koll på alla trevliga tjejer som var med på utekvällen.. :roll: (åt mig själv o min amningsdisträhet)
Användarens profilbild
Av Sarai
thowida skrev:
Sarai skrev:Hoppsan. Ursäkta de gigantiska bilderna.
Jag såg bilden på dig o tänkte henne känner jag igen.. :hmm:

:oops: jag har nog fortfarande inte 100 koll på alla trevliga tjejer som var med på utekvällen.. :roll: (åt mig själv o min amningsdisträhet)
Jag var med. :hello:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Otroligt mycket snyggt här! Vilken tur att jag inte fastnat för MT!!! :mrgreen:
Av Hell Cat
Diesel skrev:Jag måste snart sluta besöka den här tråden, för "skaffa-ny-sjal-MT-begäret" är starkt! :twisted:
:iagree: men jag vet inte om jag har mage att klippa i min EC Lava :purskis: Storken blir ju liksom inte så snygg som en Lava-MT skulle bli...
Användarens profilbild
Av sapos
Har ju två st Sjal MT så bjuder väl på bilder på de här också :D
Först min Hoppe MT sydd av Thowida, vadderat midjeband och utbredbara axelband
Bild
Bild

Och så min Zara MT, vadderade axelband och midjeband.
Bild
Bild
Bild

Och mitt sug efter fler sjal MT ökar :loving:
Användarens profilbild
Av lingonben
:hmm: Kanske min turkosa easy som bara ligger just nu skulle göra sig bra som sjal-mt.... vad tror ni? 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?