Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Jag knappar en del åt andra, men det är mest här genom SB. Vilket påminner mig om att jag glömde att posta blöjan jag knappat..igen! :duh:
Av lilla trasdockan
Kan varken maila eller pma från mobilen men jag kan ställa upp att knappa om nån vill ha hjälp
Användarens profilbild
Av Jenny med Emiliten
sofiaengvall skrev:Fråga inte mig. Jag har en press. ;)

Du behöver ju inte skriva något om det nu iaf. Du kan ju säga till om du vill lägga till det sedan. Tänkte lägga dit mig själv i listan men eftersom jag har ett företag så hinner jag ju inte knappa gratis. Andra får däremot gärna vara med i listan och knappa gratis om de vill. Man kan ju säga stop om någon kommer med 50 tygisar eller liknande. :)

Ha dé så gott!! :)
Jag vill gärna vara med på din lista, men jag är inte så jätteförtjust i att knappa så jag gör det inte gratis själv. Den som har vägarna förbi Vällingby kan ta med sina knappar (köpta på Babythings förstås) eller köpa av mig och knappa själv kostnadsfritt om det funkar när jag är hemma. Och jag vill att du länkar till min blogg i din lista :-)

Fast för den som ska knappa fler än ett par tre blöjor börjar det väl löna sig med en plastknappstång. Du säljer väl såna, Sofia? Det skulle i alla fall platsa i din butik :tumup:
Användarens profilbild
Av sofiaengvall
Jenny med Emiliten skrev:Jag vill gärna vara med på din lista, men jag är inte så jätteförtjust i att knappa så jag gör det inte gratis själv. Den som har vägarna förbi Vällingby kan ta med sina knappar (köpta på Babythings förstås)
Hehe :lol:
Jenny med Emiliten skrev:eller köpa av mig och knappa själv kostnadsfritt om det funkar när jag är hemma. Och jag vill att du länkar till min blogg i din lista :-)
Skicka mig ett pm eller maila till info (at) babythings.se så fixar vi in dig i listan. :)
Jenny med Emiliten skrev: Fast för den som ska knappa fler än ett par tre blöjor börjar det väl löna sig med en plastknappstång. Du säljer väl såna, Sofia? Det skulle i alla fall platsa i din butik :tumup:
Jepp, jag är på väg att ta in dem. Jag ska göra en stor order från Kina snart (så fort jag fått ordning på vad och hur mycket) så jag tar emot specialbeställningar för tillfället dessutom... Om någon vill ha något från Kam som jag inte har i lager för tillfället så säg till (mailledes tack). :)

Tusen tack Jenny och ha det så bra!! :)
Av lilla trasdockan
Ja jag är gärna med på listan :) men kan som sagt varken skicka pm eller mail från mobilen
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?