Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av GodisGlader
Oj,oj
Nu blev jag allt fundersam efter att fått höra om den nya sjalen, Hoppediz. :?:
Var påväg att köpa en Stork men nu vet jag inte, kanske en Hoppediz istället...

Vad tycker ni som provat dessa sjalar.
För nack delar?

Viktigaste är att sjalen är bra för ryggen, ska stelopereras snart så det är viktigt.

Tacksam för all hjälp i denna jungel :wink:
Användarens profilbild
Av Anna
Jag vet faktiskt inte vilken som avlastar bäst. Jag har bare en barnhoppediz till sonen att jämföra mot storken. Är du lulebå? I så fall kan du kanske komma på sjalträffen nu på måndag och prova båda sorterna.
Av GodisGlader
He,he jag är född i Luleå men bor inte kvar där :( .... bor just nu i Södertälje. :wink:
Nu har jag skrivit in det, mycket nu i början :P
Användarens profilbild
Av Ester
Kolla under rubriken sjalträffar, tror det är en träff på gång i södertälje.
Annars ska vi ju träffa kristina den 11/2 på kulturhuset också.
Där kommer det finnas både storkar och hoppedizar :D
Användarens profilbild
Av Anna
men det går lika bra det -gå på södertäljeträffen istället! Eller stockholm (11/2 tror jag) då kommer Kristina också.
Av GodisGlader
Hörde det av henne (gammal klasskompis) ska dit om min rygg tillåter det, kan bli svårt om ryggen bråkar för då är det alltid problem att åka bort med kickan.... gubben måste jobba så han kan inte ta henne :cry:
Användarens profilbild
Av Ingrid
Hej och välkommen hit!
Jag skulle precis ha haft en kund här idag som är just stelopererad i ryggen, men hon kommer på lördag istället. Jag hade tänkt rekommendera henne en Storchenwiege eller en Hoppediz. Hon ska få pröva runt lite olika sjalar. Om du kan/vill vänta tills dess, så kan jag återkomma på lördag med rapport om hennes åsikt om vad som var bäst. Kanske jag kan fråga henne om du kan ta kontakt med henne själv, om du är intresserad av det?

Annars tror jag inte det är någon större skillnad ur avlastningssynpunkt på Storchenwige och Hoppediz, de är båda diagonalvävda sjalar och det är det som är det viktigaste.

MVH
Ingrid
www.babydesign.se
Av GodisGlader
Ja gör det, bra att få höra vad hon tycker :)
Hade tänkt att beställa den nu i dagarna och hoppas på att den kommer innan jag läggs in, det är den 13:e feb så jag tror inte det men man kan ju alltid hoppas.
Men det bästa är nog att höra vad hon tycker, så hon får jättegärna höra av sig till mig sen :D
Användarens profilbild
Av Ingrid
Då ska jag kolla om jag kan få ge hennes tel.nr till dig! Hon verkar så trevlig, så det får jag säkert...
Jag skickar ett meddelande privat till dig sedan. Hoppas allt nu går bra för dig!

Och beställer du i början på nästa vecka, hinner du nog få sjalen innan du läggs in, tror jag.

MVH
Ingrid
Av GodisGlader
Annars kan du ge min mejl adress, kan vara lite kännsligt med att ge ut tel nummer :wink: tror det är enklast oxå men det är ok för mig med tel nummer oxå.

Nu ska jag bara kunna hålla mig, är sååååå sugen ju!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?