Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av busflickan
Min fina tjej har en låååång stund nu vägrat att bli buren i annat än famnen, vilket jag inte längre orkar några längre stunder. Men idag skulle vi gå ut och handla lite. Lillan hade bara en stund innan skrapat upp ovansidan av foten ( :( ) så jag tog med Manducan för ifall, vi skulle ju inte så långt så i värsta fall skulle jag nog klara av att bära henne hem i famnen. Men när vi bara gått en bit så började hon kinka och jag lyfte upp henne på ryggen i Manducan, och hon satt där en låååång stund, pillade mej i håret och på ryggen och myste mest, pekade på saker och pratade lite. Lutade huvudet mot min rygg :loving:

När vi kom hem igen och jag lyfte ner henne så blev hon nästan lite irriterad av att bli nedlyft :siishah: :app: :vågen: :heart:

Så nu kanske jag kan få börja bära igen och inte vara tvungen att släpa med vagnen överallt!!!! :vågen:
Användarens profilbild
Av melon
Häärligt!! :heart: Båda mina har haft en sån period just när de lärt sig gå. Som tur var så har den perioden gått äver på båda, och det verkar den även ha gjort på din Ronja :vågen:
Av Hell Cat
busflickan skrev:Min fina tjej har en låååång stund nu vägrat att bli buren i annat än famnen, vilket jag inte längre orkar några längre stunder. Men idag skulle vi gå ut och handla lite. Lillan hade bara en stund innan skrapat upp ovansidan av foten ( :( ) så jag tog med Manducan för ifall, vi skulle ju inte så långt så i värsta fall skulle jag nog klara av att bära henne hem i famnen. Men när vi bara gått en bit så började hon kinka och jag lyfte upp henne på ryggen i Manducan, och hon satt där en låååång stund, pillade mej i håret och på ryggen och myste mest, pekade på saker och pratade lite. Lutade huvudet mot min rygg :loving:

När vi kom hem igen och jag lyfte ner henne så blev hon nästan lite irriterad av att bli nedlyft :siishah: :app: :vågen: :heart:

Så nu kanske jag kan få börja bära igen och inte vara tvungen att släpa med vagnen överallt!!!! :vågen:
:vågen: :heart: håller tummar och tår för att hon vill bli buren igen!
Användarens profilbild
Av busflickan
Tack!! Ja, jag känner mej alldeles lycklig idag! Tänk att få bära ett stort sjalbarn, har ju inte fått bära nu på många månader. :heart: Är ju jättemysigt med barn som pratar/pekar och kommunicerar fast de sitter på ens rygg! :loving: Börjar genast drömma om lite nyinköp :twisted: skulle ju behöva lite fler bärverktyg om jag nu ska få bära :vågen:
Användarens profilbild
Av UWO
busflickan skrev:Min fina tjej har en låååång stund nu vägrat att bli buren i annat än famnen, vilket jag inte längre orkar några längre stunder. Men idag skulle vi gå ut och handla lite. Lillan hade bara en stund innan skrapat upp ovansidan av foten ( :( ) så jag tog med Manducan för ifall, vi skulle ju inte så långt så i värsta fall skulle jag nog klara av att bära henne hem i famnen. Men när vi bara gått en bit så började hon kinka och jag lyfte upp henne på ryggen i Manducan, och hon satt där en låååång stund, pillade mej i håret och på ryggen och myste mest, pekade på saker och pratade lite. Lutade huvudet mot min rygg :loving:

:vågen:
Användarens profilbild
Av sanna73
Här har både A och H kommit in i en bärperiod igen :heart:
Alltid underbart när man får bära igen efter en period när de inte velat :vågen: (Speciellt när man precis köpt två nya sjalar :oops: )
Användarens profilbild
Av busflickan
sanna73 skrev:Här har både A och H kommit in i en bärperiod igen :heart:
Alltid underbart när man får bära igen efter en period när de inte velat :vågen: (Speciellt när man precis köpt två nya sjalar :oops: )
Åh vad härligt! Vilken tur vi har som har som som vill bli burna! :app:
Användarens profilbild
Av sanna73
lena_l skrev:Härligt :vågen: - och det ger mig hopp om att min bärvägrare ska komma på bättre tankar...
H växlar. Hon har haft en del perioder av bärvägran, men som tur har de gått över efter en tid :tumup:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?