Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Britt skrev:Jag fick ett helt underbart paket av solängel! En knotbag, som jag länge, länge funderat på att sy till mina små stickprojekt som följer med i bilen, ett fodral till strumpstickor i matchande tyg, 5 stickmarkörer och inte nog med det, det fanns också 2 tvålar som luktar jättegott i paketet!

TACK!
Vad bra att du tyckte om det! Jag ville att det skulle bli lite extrabra, för jag var lite missnöjd när jag skickade till dig sist, så jag blev glad när jag fick dig till bytis! :D

Jag blev så kär i tygerna också, så jag var tvungen att köpa lite mer till mig själv :roll: :lol:
solängel skrev:
Britt skrev:Jag fick ett helt underbart paket av solängel! En knotbag, som jag länge, länge funderat på att sy till mina små stickprojekt som följer med i bilen, ett fodral till strumpstickor i matchande tyg, 5 stickmarkörer och inte nog med det, det fanns också 2 tvålar som luktar jättegott i paketet!

TACK!
Vad bra att du tyckte om det! Jag ville att det skulle bli lite extrabra, för jag var lite missnöjd när jag skickade till dig sist, så jag blev glad när jag fick dig till bytis! :D

Jag blev så kär i tygerna också, så jag var tvungen att köpa lite mer till mig själv :roll: :lol:
Bild, tack :D *nyfiken*
Och här är en tjuvtitt på vadsom lades på lådan igår för att fara till sydligare breddgrader. Tre saker syns på bilden. Paketet innehåller fyra saker, varav en är liknande som den röda på bilden. :hellu:

Bild
Idag kom paketet från Elsa! Tack! Tvålarna luktar ljuvligt och sonen slet av sig skjortan för att prova sin tröja omedelbums :D , disktrasan och mössan var också jättefina :heart: .

Mitt paket skickas på torsdag eftersom jag glömde det i huset när vi for till stan för att packa och flytta :oops: .
fröken_zombie skrev:Argentum Ej Fått - Skickat
Binaem Fått - Skickat
Britt Fått - Skickat
corona Ej Fått - Skickat
ellla Ej Fått - Ej Skickat
Elsa Fått - Ej Skickat
Fröken_zombie Fått - Skickat
Glis Ej Fått - Skickat
Josefina Fått - Ej Skickat
Knyttet & K Fått - Ej Skickat
kvarnvik Fått - Skickat
Liten vus [color=408000]Fått [/color] - Ej Skickat
maddemoa Fått - Skickat
Maerion Fått - Ej Skickat
melon Ej Fått - Skickat
nakum Fått - Ej Skickat
noranora Ej Fått - Ej Skickat
smultronbarn Fått - Ej Skickat
sofiutane Ej Fått - Skickat
solängel Ej Fått - Skickat
teres Ej Fått - Skickat
tussilago Fått - Skickat
zandrama Ej Fått - Ej Skickat
äpple Ej Fått - Ej Skickat
fröken_zombie skrev:Argentum Ej Fått - Skickat
Binaem Fått - Skickat
Britt Fått - Skickat
corona Ej Fått - Skickat
Elsa Fått - Skickat
Glis Ej Fått - Skickat
kvarnvik Fått - Skickat
Liten vus Fått - Ej Skickat
maddemoa Fått - Skickat
melon Ej Fått - Skickat
nakum Fått - Ej Skickat
teres Ej Fått - Skickat
tussilago Fått - Skickat
Elsa skrev:Här är en bild på de fina, fina kläderna som jag fick av Binaem! :D :heart: Kjolen är redan favorit hos dotra min. :tumup:

Tack igen! :heart:
Roligt att höra - min dotter ville också ha den
Igår fick jag ett paket med tre jättefina grytlappar från Fröken_zombie. :D
Nu är frågan vilka som ska få vara framme, de nya eller de jag fick i grytlappsbytet i våras :hmm: svårt bekymmer.

Argentum Fått - Skickat
Binaem Fått - Skickat
Britt Fått - Skickat
corona Ej Fått - Skickat
Elsa Fått - Skickat
Glis Ej Fått - Skickat
kvarnvik Fått - Skickat
Liten vus Fått - Ej Skickat
maddemoa Fått - Skickat
melon Ej Fått - Skickat
nakum Fått - Ej Skickat
teres Ej Fått - Skickat
tussilago Fått - Skickat
Jag jobbar på för fullt här i pysselstugan. Paketet kommer nog att komma fram på måndag för även om jag hinner klart i tid hinner jag nog inte posta så att det är framme till på fredag. Vill bara tala om det ifall det sitter någon nervös mottagare någonstans ;)
ellla skrev:det här fick lyckliga jag! [imhttp://farm4.static.flickr.com/3586/3764691777_ed74532481.jpgg][/img]
Meh! Jag vill ju se livebild! Annars tror jag inte att linnet passade och kräver tillbaka det för justering! (Mitt eget turkosa som är sytt efter samma mönster och storlek är onödigt brett så jag kan öva på det)
argentum skrev:Igår fick jag ett paket med tre jättefina grytlappar från Fröken_zombie. :D
Nu är frågan vilka som ska få vara framme, de nya eller de jag fick i grytlappsbytet i våras :hmm: svårt bekymmer.
Flåt... fick tokstopp i huvudet och kom inte på något annat:( men nu har du ju iaf så du kan byta och så om du vill variera dig ;) den lite större tycker jag blev lite tjock men tänkte att man, om inte annat kan använda den till kastrullunderlägg
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 24
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?