Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mrs Data
Jag har en MT som jag är supernöjd med. Axelbanden är av Lenda och det är väl iofs rätt så mjukt men panelen är i tre lager tyg och nästan lite stel. Det är iofs snyggt tycker jag men till nya bebisen vill jag ha något mjukt och gosigt. Hur gör man en mjuk och gosig MT? Vad händer om man syr den av trikå?
Användarens profilbild
Av melon
Jag har sytt mina bebisMT i mjuk vävd bomull, och fodrat med bordsfilt eller fleece. Det blir mjukt och gosigt :heart: Trikå tror jag är lite bökigt att ha i en MT, jag vill kunna spänna utan gung. Men du kanske gillar det! :tumup:
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Sydde du med panel i ett lager tyg och ett lager fleece då? Jag tänker att det brukar rekommenderas att panelen ska vara dubbel men till de pyttiga behövs det kanske inte.Blir inte fleece ganska varmt? Jag har annars en gammal bebisfilt jag kan ha innerst istället.
Användarens profilbild
Av melon
Den jag sydde till min systerson var det fleece i, de har inte klagat på att det blev varmt å då är han ändå en väldigt varm bebis. Jag hade ett lager tyg, två lager fleece, och sen ett lager tyg på insidan. Att det rekommenderas ha två lager tyg är säkert för tyngdens skull och en liten bebisMT behöver ju inte klara lika mycket :wink:
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Åh fanns det i någon mer färg. Rött krockar med det mesta i min garderob.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?