Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av UWO
Letar sele (helst) åt min karl. (han har använt sjal och "är mycket bättre på att knyta än vad jag är!" :roll: men jag tror inte det är favoriten. Jag har iaf aldrig sett honom i sjal).

Han tycker de flesta sjalar/selar är för "tjejiga" i mönster osv... Han vill ha något tufft och ballt. :) Så det får gärna vara något specialsytt, limited eller dylikt. Svart tycker han är för tråkigt.
Han gillade beco morgan (med döskallar), men den är ju slutsåld nu.

Han har ryggproblem (ffa i svanken) så den bör kunna avlasta bra. Brett midjebälte kanske? :hmm:

Förslag, tips? Pleeeeeeease!!
Användarens profilbild
Av katha
Jag skulle kanske specialsy en mt åt honom. Det finns många bra hobbysömmerskor och proffs som syr här på sjalbarn.
Användarens profilbild
Av UWO
tinaw skrev:Annars kan man ju specialsy ett fodral åt en sele eller mt i valfritt tyg som faller herrn på läppen.
Jo, jag föreslog det. Men det tyckte han var fusk. :roll: Han vill väl ha något han kan skryta lite med på byn o öf! :D

(fast jag funderar på det, kan ju bli hur läckert som helst! Om man tex gör ett tygtryck på ett tyg och syr fast på ex en beco, som ju jag är sugen på, där mönstret ska sitta... :mrgreen: )
Användarens profilbild
Av tinaw
UWO skrev:
tinaw skrev:Annars kan man ju specialsy ett fodral åt en sele eller mt i valfritt tyg som faller herrn på läppen.
Jo, jag föreslog det. Men det tyckte han var fusk. :roll: Han vill väl ha något han kan skryta lite med på byn o öf! :D

(fast jag funderar på det, kan ju bli hur läckert som helst! Om man tex gör ett tygtryck på ett tyg och syr fast på ex en beco, som ju jag är sugen på, där mönstret ska sitta... :mrgreen: )
:mums: det lät som en bra idé! Han vill väl ha en egen kanske.
Användarens profilbild
Av UWO
tinaw skrev:
UWO skrev:

:mums: det lät som en bra idé! Han vill väl ha en egen kanske.
Aha! En egen idé kanske? :tumup:
:hmm: inser att vi pratar för lite bärdon här hemma! :this:
Vi har ofta burit i mei tai. jag tycker babyhawks mei taer är häftiga. vi har 2 i cammo. Beställer man från deras hemsida kan ni ju själva designa precis vilka tyger den ska ha. kanske en mamma och en pappa sida :wink: . Mei tai är min mans favorit bärredskap.

www.babyhawk.com
Användarens profilbild
Av UWO
lillvilda skrev:Vi har ofta burit i mei tai. jag tycker babyhawks mei taer är häftiga. vi har 2 i cammo. Beställer man från deras hemsida kan ni ju själva designa precis vilka tyger den ska ha. kanske en mamma och en pappa sida :wink: . Mei tai är min mans favorit bärredskap.

http://www.babyhawk.com
:thumup: Det fanns ju verkligen lite mer häftiga tyger där!

...fast nu måste jag ju ha en beg. mai tai för att se hur den är innan vi köper en helt ny :roll: :floet2:
Användarens profilbild
Av katha
Tänk bara på att den mt:n har kortare bärtid än andra. Rekommenderad upp till 18 månader. Det är nog därför som den inte är så populär här inne på sjalbarn... :(

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?