Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
JinxLinda skrev:Tyvärr har jag inget val längre, jag måste laga denna, för det var den enda som fanns i den storlekenByt till en längre och sälj den andra halvan!
Aja. Så kan det gå.
katha skrev:men jag har inte pengar till en störreJinxLinda skrev:Tyvärr har jag inget val längre, jag måste laga denna, för det var den enda som fanns i den storlekenByt till en längre och sälj den andra halvan!
Aja. Så kan det gå.
he77na skrev:Åh nej .. hade du inte redan en sjal med ett hål i?jo jag har en annan Girasol med hål i också.
Fast här ser det ju ut som att en tråd gått av... Men kan du inte sätta en liten fin "lag-lapp" ovanpå? Tror dessvärre inte det blir snyggt om man försöker stoppa igen hålet...
JinxLinda skrev:Annars finns det väl färdiga laglappar som man klistrar på? typ som ser ut som nyckelpigor och annat? Men känns ju inte helt kul när man köper något nytt fräscht :-/he77na skrev:Åh nej .. hade du inte redan en sjal med ett hål i?jo jag har en annan Girasol med hål i också.
Fast här ser det ju ut som att en tråd gått av... Men kan du inte sätta en liten fin "lag-lapp" ovanpå? Tror dessvärre inte det blir snyggt om man försöker stoppa igen hålet...
Den här har det gått av tre trådar i.
Ja kanske att jag kan ta en bit från den biten jag klipper bort och sy den ovanpå, men vette sjutton ändå..
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?