Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av June
Provade idag att natta minstingen i min trikåsjal, en MaM ECO Art, istället för den vävda, en Katiwrap Earthy Rainbow, och det kändes inte alls tungt. Gjorde vanlig trikåsjalknytning, men med benen utanför och det gick hur smidigt som helst. Knytning blev hur bra som helst fast att jag inte gjort varken knytningen eller använt sjalen sedan slutet av mars. Varför är det så mycket lättare att knyta en trikåsjal istället för en vävd sjal och finns det någon vävd sjal som påminner mer om en trikåsjal? Vilka vävda sjalar är tunnare och smidigare och enklare att knyta? Dottern verkade dessutom nästan mer nöjd i trikåsjalen än i den vävda. Kan ju varit slumpen, ska prova igen imorgon. Vad tror ni?
Användarens profilbild
Av June
thowida skrev:wrapsody bali stretch (gupsy mama) är ju ett mellanting, en kraftigare trikåsjal. Annars en smal zara?
Varken wrapsody bali stretch eller wrapsody bali breeze tilltalat mig. Den enda som jag eventuellt skulle kunna tänka mig att köpa är Wrapsody Bali Stretch Kamava som bara verkar finnas hos Eden Baby och då tillkommer ju extra fraktkostnade eftersom jag inte bor i Sverige, men går det att ha Wrapsody Bali Stretch på ryggen? Var hittar jag smala Zaror?
Av sjaltokan
June skrev:
thowida skrev:wrapsody bali stretch (gupsy mama) är ju ett mellanting, en kraftigare trikåsjal. Annars en smal zara?
Varken wrapsody bali stretch eller wrapsody bali breeze tilltalat mig. Den enda som jag eventuellt skulle kunna tänka mig att köpa är Wrapsody Bali Stretch Kamava som bara verkar finnas hos Eden Baby och då tillkommer ju extra fraktkostnade eftersom jag inte bor i Sverige, men går det att ha Wrapsody Bali Stretch på ryggen? Var hittar jag smala Zaror?
ja du kan bära i wbs på ryggen, de finns en smal zara candy på säljes just nu, finns nya i orginal annars är det beg.

är du snabb kanske bror min kan ta med den över till uk när han flyger på söndag.. han är i gbg tors-sön.. 8)
Användarens profilbild
Av melon
Jag har haft mam eco och jag håller med om att den är väldigt stadig för att vara en trikå! Jag tyckt också att det var lite lurigt att gå över till vävd, det är ett annat sätt att knyta på liksom, eftersom man måste spänna den ordentligt från början, den ger ju inte efter som en trikå gör.

Jag skulle vilja tipsa om den supertunna Hoppedizen, den är vävd men tunn och känns ganska lik en trikåsjal på det viset. Och sen är det bara att öva. :tumup:
Användarens profilbild
Av June
thowida skrev:
June skrev:
ja du kan bära i wbs på ryggen, de finns en smal zara candy på säljes just nu, finns nya i orginal annars är det beg.

är du snabb kanske bror min kan ta med den över till uk när han flyger på söndag.. han är i gbg tors-sön.. 8)
Så snabb är jag inte, men tack ändå.
Användarens profilbild
Av June
June skrev:
thowida skrev:
June skrev:

Så snabb är jag inte, men tack ändå.
Har nu tittat runt lite, men smala Zaror är svåra att få tag så jag funderar istället på en Zara EV. Hur mycket bredare är EV jämfört med en smal och räcker en 4,7? Jag har en Girasol som mäter ca 5,2m, men den har raka ändar och Zaran har väl inte det så den är väl lite längre eller tänker jag fel? Hur är Jade jämfört med Zara?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?