Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

LillGrodan skrev:
Lindiwe skrev:Snyggt! Hur gammal är Ebba och hur lång är hon? Jag funderar på om jag skulle behöva en ny mei tai åt N... :)
Hon är 2,5 och 84 cm. sittdelen är 42 cm bred. Trodde Manducan skulle vara 40 men när jag la den ovanpå så taien mer än 2 cm bredare.
Det låter ju jättebra, då ska jag nog ta mig en tur ner till babyproffsen. N är 86 cm nu, men E satt ju fint i den så visst borde vi få lite bärtid i den i alla fall.
LillGrodan skrev:det äu ju tidigt att säga nått, den kom ju i morse, men jag tror jag vågar säga att den är alldeles alldeles underbar. Den är precis så snygg som jag trodde och det känns som den avlastar BRA. Får ge mig ut på en längre promenad i helgen så kan jag uttala mig lite bättre.
Har du hunnit testa den, hur ar den i sa fall? Passar den bada barnen lika bra?
June skrev:
LillGrodan skrev:det äu ju tidigt att säga nått, den kom ju i morse, men jag tror jag vågar säga att den är alldeles alldeles underbar. Den är precis så snygg som jag trodde och det känns som den avlastar BRA. Får ge mig ut på en längre promenad i helgen så kan jag uttala mig lite bättre.
Har använt den en hel del nu :tumup: E sitter super i den, dock når inte huvudstödet upp på henne. Just huvudstödet är nog det enda som jag inte riktigt är överens med, än iaf.
När O sitter i så föser jag ihop sittdelen lite så den hamnar i knävecken, det funkar bra, den har lite vaddering där med. Ryggen är ganska lång på honom så skall han vara vaken och villa kika runt så viker jag höftbältet en gång så ryggen blir en höftbältesbredd kortare, sitter lika skönt på mig så. sover han i den så har jag den som vanligt och han får huvud stöd.
Axelbanden är breda och bra tycker jag, och långa, jag får en hel del över.
Den har även fått :tumup: av morfar som bar E på semestern.
LillGrodan skrev:
June skrev:
Har använt den en hel del nu :tumup: E sitter super i den, dock når inte huvudstödet upp på henne. Just huvudstödet är nog det enda som jag inte riktigt är överens med, än iaf.
När O sitter i så föser jag ihop sittdelen lite så den hamnar i knävecken, det funkar bra, den har lite vaddering där med. Ryggen är ganska lång på honom så skall han vara vaken och villa kika runt så viker jag höftbältet en gång så ryggen blir en höftbältesbredd kortare, sitter lika skönt på mig så. sover han i den så har jag den som vanligt och han får huvud stöd.
Hur tycker du den ar jamfort med Ergo, Beco Butterfly II eller Angelpack XL (om du nu har nagon av dessa vill saga), funderar namligen pa att salja Becon och kopa antingen den eller en Angelpack?
June skrev:
LillGrodan skrev:
June skrev:
Hur tycker du den ar jamfort med Ergo, Beco Butterfly II eller Angelpack XL (om du nu har nagon av dessa vill saga), funderar namligen pa att salja Becon och kopa antingen den eller en Angelpack?
Enda selen jag har är manduca och på mig sitter denna bättre. Har bara provat Beco en gång och det var på mage och det gillade jag inte riktigt för att man inte kunde ha banden i kors men har inte burit tillräckligt för att uttala mig mer än så. inte så mycket hjälp alls då alltså :roll:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?