Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

har du en Girasol Symphuo?

ja
8
30%
nej
19
70%
Av Jinxan
thowida skrev:
JinxLinda skrev:
thowida skrev:hur långa är era sjalar min 4,6 m är 4,48 nytvättad.. :?
:shock: Men så kort ska den ju inte bli!!

Min är 2,6 enligt vad det står i alla fall, har inte orkat mäta. :roll:
jag får väl ägna kvällen åt att dra i den.. 8)
Jo det står väl någonstans att man ska stryka den till fulllängd igen? :hmm:
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag röstade ja, fast min är ju bara beställd. Har inte kommit ännu, men förhoppningsvis har jag den snart :app:
Användarens profilbild
Av emellen
Åh så spännande, thowida den måste du ta med till Skövdeträffen!

Jag skulle ju gärna ha en, men eftersom jag inte sjalar så mycket så får jag ju nöja mig med att sukta... :roll: Men att sukta IRL är ju alltid trevligt! :D
Av sjaltokan
emellen skrev:Åh så spännande, thowida den måste du ta med till Skövdeträffen!

Jag skulle ju gärna ha en, men eftersom jag inte sjalar så mycket så får jag ju nöja mig med att sukta... :roll: Men att sukta IRL är ju alltid trevligt! :D
det var ju alla med.. så den kommer åka med.. 8)
Användarens profilbild
Av Droppen
har och gillar. men har bara provburit en gång a 5 minuter. blir mer när bebisen kommer. :)
Av Jinxan
Men :gaah: :hopmad: Självklart har hon inga fler sjalar i min storlek (jo en med fransar, men jag gillar verkligen inte fransar)
Hoppas hon ger pengar tillbaka nu, annars vet jag inte vad jag ska göra :(
Användarens profilbild
Av solanna
Snart är jag också ägare till en, men jag har inte röstat ja eftersom den ju de facto inte befinner sig i mitt hem ännu. Tycker att färgerna är underbara, men jag är lite rädd att jag ska tycka att hon är för sträv och stum. Jag har bara provat en girasol tidigare och den gjorde mig besviken tyvärr, men alla exemplar är ju olika. Jag får väl vara beredd att gosa väldigt mycket med den helt enkelt ;-)
Användarens profilbild
Av Be-Linda
anna m skrev:Jaha i den här tråden är jag den enda som inte har en... känner mig utanför... :roll:
Nädå! Jag har ingen heller... :cry:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Har ingen och är mer sugen på en annan :) Men den är fin :tumup:
Användarens profilbild
Av solanna
Nu har jag fått min!!! Och nu är den tvättad och nystruken och ligger ihopknölad under min rumpa medan jag sitter i soffan för att bli ordentligt ingosad. Det enda som saknas är bebisen som ska bli buren och den kommer ju inte att anlända än på ett halvår ungefär... Får nog övertala Dante till lite sjalande imorgon efter dagis ;-)

Min var förresten 4,9 m innan tvätt och ganska exakt 4,6 efter. Jag antar att den töjer sig en del när man använder den sen också.
Användarens profilbild
Av sanna73
Min har också anlänt, fast jag har inte tvättat den ännu. Men mjuk och gosig är den.
A blev helkär i den och ville åka rygg hela kvällen innan nattningen :loving:
Av Jinxan
sanna73 skrev:Min har också anlänt, fast jag har inte tvättat den ännu. Men mjuk och gosig är den.
A blev helkär i den och ville åka rygg hela kvällen innan nattningen :loving:
:loving:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?