Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

JinxLinda skrev:Men :gaah:
Nu är det inte bara vävfel, som i min andra girasol. Den här har trådar som är AV. :evil: Blir att skicka tillbaka :cry:
Nej så synd! Du har verkligen inte tur. Hoppas de inte gnölar den här gången då!

BildMin verkar också ha kommit men inte i brevlådan utan med en avi. Mysko för allt brukar komma ned i lådan, de kanske bara blev lite lata. Men det struntar jag i, den har kommit i alla fall och det är det viktigaste!! Jippie Bild
Indah skrev:
JinxLinda skrev:Men :gaah:
Nu är det inte bara vävfel, som i min andra girasol. Den här har trådar som är AV. :evil: Blir att skicka tillbaka :cry:
Nej så synd! Du har verkligen inte tur. Hoppas de inte gnölar den här gången då!

BildMin verkar också ha kommit men inte i brevlådan utan med en avi. Mysko för allt brukar komma ned i lådan, de kanske bara blev lite lata. Men det struntar jag i, den har kommit i alla fall och det är det viktigaste!! Jippie Bild
:app: Här beror det lite på vilken brevbärare det är om de tar med paketet eller inte.
Kom ihåg att ladda för :kamera:
Den har kommit och jag har övat lite på ryggknyt. Jag tror jag får till det helt okej men jag behöver nog lite expertishjälp för att se om det faktiskt är okej eller inte.
Det bästa är att jag har fått bära Vilja oftare än Liv. Det känns riktig riktigt roligt att just hon vill bli buren.

Jag ska se om jag får till något foto imorgon, om jag får något frivilligt barn vill säga.
Indah skrev:Den har kommit och jag har övat lite på ryggknyt. Jag tror jag får till det helt okej men jag behöver nog lite expertishjälp för att se om det faktiskt är okej eller inte.
Det bästa är att jag har fått bära Vilja oftare än Liv. Det känns riktig riktigt roligt att just hon vill bli buren.

Jag ska se om jag får till något foto imorgon, om jag får något frivilligt barn vill säga.
:vågen:

Foto vill vi absolut se :app:
sanna73 skrev:
Indah skrev:Den har kommit och jag har övat lite på ryggknyt. Jag tror jag får till det helt okej men jag behöver nog lite expertishjälp för att se om det faktiskt är okej eller inte.

:vågen:

Foto vill vi absolut se :app:
:iagree:

Vet du, jag tycker att det är en dröm att knyta upp lite större barn på ryggen. När man väl knyter är de med på det och håller sig fast bra. Mycket bättre som övning än en bångstyrig bebis :mrgreen: Du ser, du har säkert en hel del mysbärande framför dig även om tjejerna är relativt stora :loving:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?