Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LillaG
Ja, har den det?

Hittade inget om den på Becos hemsida, men dock verkade den fortfarande finnas kvar hos en del återförsäljare.
Användarens profilbild
Av Kate
Obi tillverkades under ganska kort tid och då passade några av oss återförsäljare på att köpa upp stora lager eftersom vi visste att dom skulle sluta tillverkas.
Användarens profilbild
Av LillaG
Kate skrev:Obi tillverkades under ganska kort tid och då passade några av oss återförsäljare på att köpa upp stora lager eftersom vi visste att dom skulle sluta tillverkas.
Men, varför liksom? :hmm: Var den inte bra nog? Men ändå så bra att de tillverkade och sålde under en period?
Användarens profilbild
Av Kate
Den är definitivt bra nog. Min personliga åsikt är att den är MYCKET mer än bra.

Men Obi hamnade lite i kläm eftersom efterfrågan på Butterfly blev långt över förväntan så var man tvungen att lägga om produktionen och bara satsa på Butterfly för att ha en rimlig chans att hinna producera i den takt som Butterfly efterfrågades.

Så nedläggningen av Obi beror främst på Butterflys popularitet.

Jag bör anses partisk i frågan eftersom vi är distributörer av Becos produkter.
Användarens profilbild
Av LillaG
Kate skrev:Jag bör anses partisk i frågan eftersom vi är distributörer av Becos produkter.
Jag vet. :D

Men tack för svar. Då klarnade det helt klart mer och känns ändå skoj att testa obi till bebisen.
Användarens profilbild
Av LillaG
Apelsin skrev:Jag testade Diddeldis obi en gång, att använda den typ istället för ringsjal för bebis är väl så jag skulle använda den. Det var typ helt omöjligt att få i en dryg 2 åring i den, eller i gick men ur var omöjligt :lol: .
:D Då ska jag inte trycka ner Isac i den iaf :wink:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?