Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Mary-Li
Har en stork som aldrig används (och som ingen vill köpa) och jag skulle vilja ha en ringsjal. Har ingen erfarenhet av ringsjalar... Blir det för tjockt att sy av en stork och vilken storlek på ringar skulle passa bäst?
Senast redigerad av Mary-Li den sön jul 26, 2009 19:44, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Anna
Jag har ingen stork ringsjal kvar nu och jag saknar den. Det är den bästa ringsjal jag haft :heart: och jag har haft många. En Inka med Lila L alu ringar :D

KLIPP! Du kommer inte att ångra dig.
Av Mary-Li
Ja, det blir nog ett klipp. Aluringar i guld till röd sjal. Får väl försöka sälja en halv stork istället...
Av Mary-Li
Vilket är bäst förresten, att bara sy tyget så det rynkar sig eller någon tjusig vikning?
Av Mary-Li
Nu är den klar! Får se om jag kan fota den imorrn, beror på om modellen (som ligger och sover nu) vill ställa upp...
Av Mary-Li
Ja, hyffsat nöjd. Jag sydde utan vikning, men jag tycker det känns lite bylsigt. Först sydde jag en söm precis vid ringarna, men den sprättade jag bort sen annars var det omöjligt att reglera sjalen... Får väl se imorgon hur det känns med sonen i!
(Det jag är mest missnöjd med är att det tog 1,5 vecka att få hem ringarna, men nu är de ju här :D )
Senast redigerad av Mary-Li den tis jul 21, 2009 21:56, redigerad totalt 1 gånger.
Av Katharina
Min omsydda Inka (till ringsjal) är vår allra bästa sjal. Det är den enda sjalen vi använt så den faktiskt slitits. Den har trotjänat oss i 4 år nu :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?