Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Man får ha en banner på 468 pixlars bredd! Är det någon mer som har fina bär+pysselbilder som ni tycker ni vill bidra med kan ni väl PMa mig? :tumup:

Vi behöver knåpa ihop en lång beskrivning på vår grupp, jag har fixat den korta så länge. Förslag mottages tacksamt.
Av Umma
Maddemoa skrev:Jag heter Maddmoa på ravelry också. Reggade mig för ett tag sedan men har inte varit särskilt aktiv mer än att jag har surfat runt där. Är gärna med i gruppen!
Du är inbjuden :D !
Av MariaL
Hej!

Jag har också en inloggning på ravery Limpen-1. Jag har inte satt mig in i det ännu eller satt mig in i hur man lägger in bilder och så. Surfar bara runt och kollar :D
Användarens profilbild
Av glis
Puh, jag har lagt upp tre gamla projekt på Ravelry men är alldeles svettig för att jag har försökt skriva om dem på engelska. Jag får liksom fingerhäfta precis!
Sitter i Vällingby i en hel vecka med de bilder jag råkar ha på datorn bara. (Som förklaring till vilka projekt som hamnat på Ravelry) Jag har inte tagit med mig någon stickning utan bara en märklig virkning. Jag vet inte hur jag tänkte när jag åkte hemifrån, kanske blir jag tvungen att ta mig till någon av Stockholms garnaffärer för att köpa mig garn till något annat projekt? En spetssjal kanske? Det är inne har jag hört...
Användarens profilbild
Av melon
Man behöver inte en inbjudan för att gå med i gruppen, det är bara att söka på namnet "sjalbarnare on ravelry" och gå med!

lis: Du är tokig som vågar åka iväg utan en stickning :shock: klart du måste köpa lite garn och ett par stickor :svettas:
Av Ponyo
glis skrev:Puh, jag har lagt upp tre gamla projekt på Ravelry men är alldeles svettig för att jag har försökt skriva om dem på engelska. Jag får liksom fingerhäfta precis!
Sitter i Vällingby i en hel vecka med de bilder jag råkar ha på datorn bara. (Som förklaring till vilka projekt som hamnat på Ravelry) Jag har inte tagit med mig någon stickning utan bara en märklig virkning. Jag vet inte hur jag tänkte när jag åkte hemifrån, kanske blir jag tvungen att ta mig till någon av Stockholms garnaffärer för att köpa mig garn till något annat projekt? En spetssjal kanske? Det är inne har jag hört...
Jag har försökt locka med mig MuuM till Marias garn, du kanske vill haka på dit? :D
Fast för dig är det kanske bättre att testa de som ligger som ett pärlband på gröna linjen. En vid st eriksplan som säljer mycket drops, en som heter ljungqvist som säljer en salig blandning, och sedan min förra favorit wincents, som har fina men dyra garner
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:
glis skrev:Puh, jag har lagt upp tre gamla projekt på Ravelry men är alldeles svettig för att jag har försökt skriva om dem på engelska. Jag får liksom fingerhäfta precis!
Jag har försökt locka med mig MuuM till Marias garn, du kanske vill haka på dit? :D
Fast för dig är det kanske bättre att testa de som ligger som ett pärlband på gröna linjen. En vid st eriksplan som säljer mycket drops, en som heter ljungqvist som säljer en salig blandning, och sedan min förra favorit wincents, som har fina men dyra garner
Jag är lite sur på Maria för tillfället... Ville lägga undan några nystan före rean men fick inte - vilket ledde till att jag bara fick fem nystan när jag behövde sex sen.
  • 1
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 267

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?