Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jemmah
Nu bor det 5 selar och 6 långsjalar här, men så mycket bär vi inte. Är det för många eller bara många? Idag ser det ut så här,

sjalarna:

Bild

och selarna:

Bild

Tanken var att några skulle flytta, men vilka :hellu: ?

Eller får man ha så här många under tiden man bestämmer sig :rodna:
Användarens profilbild
Av Kate
I mina ögon är det där ett väldigt sansat antal. När man bär mycket så måste man ju få variera sig i både bärverktyg och färg så jag tycker det absolut inte att det lutar åt att vara för många. Mer lagom utifrån att man måste få variera sig.
Användarens profilbild
Av solanna
Jag är intresserad av Inkan om den är lagom lång och du kan tänka dig att sälja den. ;-)
Användarens profilbild
Av Jemmah
thowida skrev:
mari_tres skrev:Många? :hmm: :wink:
:iagree: :ooops:
Men ni verkar ju ha bara sjalar, jag har många av båda just nu :oops: och bär inte alls på heltid heller!
Av sjaltokan
Jemmah skrev:
thowida skrev:
mari_tres skrev:Många? :hmm: :wink:
:iagree: :ooops:
Men ni verkar ju ha bara sjalar, jag har många av båda just nu :oops: och bär inte alls på heltid heller!
Fast jag har fler sjalar än du har bärdon.. :lol: o ett äldre sjalbarn med.. :oops:
Av Jinxan
Jag ser egentligen ingen anledning till varför man måste göra sig av med en massa bärredskap bara för att man inte bär mycket :hmm: Okej om man har jätte-jättedåligt med plats, men annars. Nej. Mina får vara kvar tills jag har tröttnat på dom :fnissa:
Användarens profilbild
Av Jennelii
thowida skrev:Fast jag har fler sjalar än du har bärdon.. :lol: o ett äldre sjalbarn med.. :oops:
Mm...jag med tror jag (fast bara 2 selar) och jag bär inte alls längre! 8)
Användarens profilbild
Av amani
Många fina skulle jag säga :love: Jag bär inte alls lika mycket och klarar mig på färre och bara en sele, men det är för att dotern bara trivs i manducan! :roll: Du får väl behålla tills du är säker på att det ej blir fler sjalbarn ;)
Användarens profilbild
Av tweed
Konstigt nog känns det svårare att motivera flera selar än flera sjalar. Sjalarna kan ju liksom komma undan med att vara i olika längd, men en sele är en sele :roll: Superfina var de iaf allihop :love: De där norska fåglarna kan få flytta hit om du tröttnar på dem, jag har bara en sele, samma bruna som du :wink:
Användarens profilbild
Av Elflin
Jag blir inte så lite avundsjuk... Jag bär ju på heltid men så många fina sjalar bor det inte här... Fast det vill jag ju att det ska göra, så jag får väl jobba lite på det. Maken tycker att "en in-en ut" eller "de ska betala sig själva" principerna råder så vi får väl se... Nu har jag sålt 2 sjalar och en sele så nu måste jag kunna köpa lite nytt tycker jag!
Av sjaltokan
Elflin skrev:Jag blir inte så lite avundsjuk... Jag bär ju på heltid men så många fina sjalar bor det inte här... Fast det vill jag ju att det ska göra, så jag får väl jobba lite på det. Maken tycker att "en in-en ut" eller "de ska betala sig själva" principerna råder så vi får väl se... Nu har jag sålt 2 sjalar och en sele så nu måste jag kunna köpa lite nytt tycker jag!
Hälsa minst lika många bärdon som veckans dagar.. 8)

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?