Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Jag läste på gekås hemsida idag att det finns en pandurooutlet i Ullared. Är det någon som har varit där och kollat in den? Fanns det mycket kul isf?
Av Nettan
:whut: :siishah: Finns det en sådan? Hur kunde jag missa dem när jag var där för ett par veckor sedan. :hmm:
Är den svår att hitta?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag var in där när vi var dit för en månad sen. Den ligger i ett av de stora husen som är samlade runt den jättestora parkeringen. (fint förklarat va?)

Vi var in där för att leta nåt akvarellblock men de hade inget. Såg väl ut som vilken pysselaffär som helst egentligen. Så himla stort var det inte och jag tyckte inte de hade så jättemycket saker heller. Jag blev lite besviken på butiken för jag tyckte de borde haft åtminstone akvarellblock där.
Användarens profilbild
Av jenn79
zmurfan skrev:Jag var in där när vi var dit för en månad sen. Den ligger i ett av de stora husen som är samlade runt den jättestora parkeringen. (fint förklarat va?)

Vi var in där för att leta nåt akvarellblock men de hade inget. Såg väl ut som vilken pysselaffär som helst egentligen. Så himla stort var det inte och jag tyckte inte de hade så jättemycket saker heller. Jag blev lite besviken på butiken för jag tyckte de borde haft åtminstone akvarellblock där.
Ja, det var ju faktiskt lite dåligt :?
Användarens profilbild
Av jenn79
kvarnvik skrev:Vi ska till Ullared på söndag så då får jag väl spana in den och rapportera. Max halva priset skröt de med i annonsen :D
Rapport vill vi ha!
Användarens profilbild
Av zmurfan
kvarnvik skrev:Vi ska till Ullared på söndag så då får jag väl spana in den och rapportera. Max halva priset skröt de med i annonsen :D
Var då inga halva priser på det jag tittade på.

De flesta papper, pennor, stämplar och saker jag tittade på var samma pris som om du gick in i en vanlig pappershandel typ.
Användarens profilbild
Av melon
zmurfan skrev:

De flesta papper, pennor, stämplar och saker jag tittade på var samma pris som om du gick in i en vanlig pappershandel typ.
De skriver max halva priset så det är väl inte så mycket det är rea på då kanske...? Synd, pysselsaker är inte så värst billiga!
Användarens profilbild
Av tweed
melon skrev:
zmurfan skrev:

De skriver max halva priset så det är väl inte så mycket det är rea på då kanske...? Synd, pysselsaker är inte så värst billiga!
Nej, alltså, i annonsen står det så här; "alla varor kostar som mest halva ordinarie priset, många gånger betydligt mindre" Detta måste ju kollas upp så att det inte är falsk marknadsföring :this:
Användarens profilbild
Av melon
kvarnvik skrev:
melon skrev:
zmurfan skrev:

Nej, alltså, i annonsen står det så här; "alla varor kostar som mest halva ordinarie priset, många gånger betydligt mindre" Detta måste ju kollas upp så att det inte är falsk marknadsföring :this:
Oj, förlåt, jag läste din mening helt fel. Det låter ju MYCKET bättre. Ser framåt emot en utförlig rapport senare :tumup:
Användarens profilbild
Av jenn79
kvarnvik skrev:Jag läste på gekås hemsida idag att det finns en pandurooutlet i Ullared. Är det någon som har varit där och kollat in den? Fanns det mycket kul isf?

:hmm:
Vart ser du vilka andra affärer som finns vid gekås? På hemsidan (gekås.se) hittar jag ingen sån info alls
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?