Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag kan börja vänta på klädpaket from imorgon :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
thowida skrev:nu väntar jag också sjalpaket.. 8)
:vågen: Så du har fått tag på något fint nu :)
Användarens profilbild
Av thanisa
thowida skrev:nu väntar jag också sjalpaket.. 8)
Det låter spännande. Inte så att man blir lite nyfiken på vad som kan tänkas vara i paketet. :D
Av sjaltokan
jag hittade en som jag trodde var slutsåld i samband med förhandsbokningen för när de skulle bokas kunde jag inte bestämma mig.. 8) och sen köpte jag en till från samma ställe för att spara frakt.. :Hahaa:
Av Jinxan
thowida skrev:jag hittade en som jag trodde var slutsåld i samband med förhandsbokningen för när de skulle bokas kunde jag inte bestämma mig.. 8) och sen köpte jag en till från samma ställe för att spara frakt.. :Hahaa:
Har du köpt två sånna eller en annan sjal också? :hellu: Vill också köpa massa sjalar :fnissa:
Användarens profilbild
Av mari_tres
thowida skrev:jag hittade en som jag trodde var slutsåld i samband med förhandsbokningen för när de skulle bokas kunde jag inte bestämma mig.. 8) och sen köpte jag en till från samma ställe för att spara frakt.. :Hahaa:
Två likadana? ska du sälja ena då? :wink: och hur gick det med sjalen du skulle köpa av pengarna du fick av mig? Blev det köpet av? *nyfiken*
Användarens profilbild
Av zero.sara
Och vad går frakten på :floet2:
Användarens profilbild
Av zero.sara
JinxLinda skrev:Nu väntar jag inte längre på kläder från zero.sara i alla fall ;)
:vågen: Ibland är posten riktigt snabba :D
Av Jinxan
zero.sara skrev:
JinxLinda skrev:Nu väntar jag inte längre på kläder från zero.sara i alla fall ;)
aaa det kan jag hålla med om :tumup:

Nu väntar jag på en sjal också :eld:
Användarens profilbild
Av zero.sara
JinxLinda skrev:
zero.sara skrev:

Varifrån kommer den då? För vilken det är avslöjar du väl inte än? :roll:
Av Jinxan
zero.sara skrev:
JinxLinda skrev:
zero.sara skrev:

Varifrån kommer den då? För vilken det är avslöjar du väl inte än? :roll:
Slingomama, och jo jag har faktiskt redan berättat vilken, om man orkar leta lite :fnissa:
  • 1
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?