Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helma
Ryggknyt var det ja... försökte mig på det med Lisa förut i dag. Det gick jätte bra att svinga upp henne på ryggen med sjalen på plats, men sedan ska ju sjalen knytas. Hur i hela friden gör man det med en bebis som inte ligger still? Hon rör sig HELA tiden, är inte arg, men sprattlar, vill rulla runt m m. Det måste ha sett väldigt lustigt ut, vårt lilla konststyck i dag. Vi får väl öva mer, det ser så mysigt ut att ha dem på ryggen, men just nu ser det ut som mission impossible.
Användarens profilbild
Av Gullan
Ja, det är en övningssak för er båda! Ett hett tips är att öva knästående i sängen, in case of emergency, så att säga ;) D var väldigt sprattlig och låg inte still heller, tills hon kom på att det faktiskt går fortare och blir bättre knyt om hon hjälper till...

Practise makes perfekt
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ett annat tips är att stå mera upprätt. Men då kan man som sagt behöva öva över en säng eller något annat mjukt, just in case..
Nä men står man mera upprätt så märker barnet det å rör sig faktist inte lika mycket för den blir rädd för att trilla ner.
Står man mera framåtlutad så känner barnet att det är mera säkert å då ser den det som en rolig lek att försöka sprattla å busa så mycket som möjligt!
Användarens profilbild
Av Elsa
Vi har också knutit på ryggen idag. Med lite hjälp av pappan så gick det finfint, men jag känner igen problemet med en alltför sprattlig bebis som bara vill busa! :D Det är nog så att övning ger färdighet.
Användarens profilbild
Av lingonben
Jag övar också ryggknyt och det blir bättre och bättre varje gång. Jag har nyss insett att en stor spegel är jättebra! Inte bara det att jag ser vad jag gör utan min spratteljänta blir då fult upptagen med att spegla sig och göra grimaser med sin "kompis" i spegeln så jag får knyta i lugn och ro. Kan varmt rekommenderas! :D
Användarens profilbild
Av Sarai
Man blir snabb..
Jag körde bara med ryggsäck en period, helt enkelt för att det går snabbast och för att man kan sätta barnet i "säcken" redan innan man svingar upp det. (Lägg barnet på rygg på sjalen och dra åt i fållarna.) Fortsätt att öva!

Sele eller MeiTai är ju enklare också.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?