Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

JinxLinda skrev:
zero.sara skrev:
Elin J skrev:Det ser ju jättemysigt ut. Vad fina ni är :heart:
:iagree:
:iagree: :heart:
och så tycker jag du borde maila ortopederna den bilden, så andra kan få se att man inte behöver bryta armarna för att flytta runt sitt gipsade barn :tumup:
Jag tänkte på det samma. God marknadsföring i bra syfte för alla. Kunde varit en piffigare bild på mamman kanske ;)
Helen skrev:
JinxLinda skrev:
zero.sara skrev:
Elin J skrev:Det ser ju jättemysigt ut. Vad fina ni är :heart:
:iagree:
:iagree: :heart:
och så tycker jag du borde maila ortopederna den bilden, så andra kan få se att man inte behöver bryta armarna för att flytta runt sitt gipsade barn :tumup:
Jag tänkte på det samma. God marknadsföring i bra syfte för alla. Kunde varit en piffigare bild på mamman kanske ;)
du bär väl fler gånger? :tumup:

hur får du upp henne? så som jag "slänger" upp Amanda skulle ju inte funka med så stor och dessutom med gips på hela benet.
fast de e klart hon kanske kan klättra upp själv på ett annat sätt än små barn.
Vi var lite försiktiga med henne. I alla fall i början när det gör ont i benet så maken har lagt henne på min rygg och sen knyter jag. Jag har inte velat kasta / svinga upp henne, men det kommer väl.

Det finns ingen bild från i går, men då satt hon ungefär 1,5 timme på min rygg i sträck medan vi var nere och traskade runt i Tykarpsgrottan. Lågt till tak och trångt på sina ställen, men det gick finfint. Jösses vad praktiskt med sjal!

Det förvånar mig att jag inte har träningsvärk i dag. Det var ett litet tag sedan sist + lite tyngre barn. :heart:
Gud vilken tur att du har sjalar :heart:

önskar jag hade vetat om dom, då N var gipsad på ena benet och ena armen. Vad enkelt livet hade varit.

Så skicka bilden till dotterns läkare, jag hade blivit överlycklig om någon hade visat mig att jag kan bära honom bekvämt i stället för att bära i armarna
Helen skrev:Vi var lite försiktiga med henne. I alla fall i början när det gör ont i benet så maken har lagt henne på min rygg och sen knyter jag. Jag har inte velat kasta / svinga upp henne, men det kommer väl.

Det finns ingen bild från i går, men då satt hon ungefär 1,5 timme på min rygg i sträck medan vi var nere och traskade runt i Tykarpsgrottan. Lågt till tak och trångt på sina ställen, men det gick finfint. Jösses vad praktiskt med sjal!

Det förvånar mig att jag inte har träningsvärk i dag. Det var ett litet tag sedan sist + lite tyngre barn. :heart:
om man bortser från ont och gips, kan man svinga upp ett stort barn då?

va mysigt det låter, visst är det praktiskt med sjal :)
Emmiez skrev:
Helen skrev:Vi var lite försiktiga med henne. I alla fall i början när det gör ont i benet så maken har lagt henne på min rygg och sen knyter jag. Jag har inte velat kasta / svinga upp henne, men det kommer väl.

om man bortser från ont och gips, kan man svinga upp ett stort barn då?

va mysigt det låter, visst är det praktiskt med sjal :)

Det går att slänga upp dem på ryggen om man är lite stark i armarna, min 4 åring på ca 17 kilo börjar bli lite tung för det nu men annars föredrar jag att de står på en stol eller nått och klättrar upp den väge
Normalt lägger jag sjalen på höfterna, ställer dottern framför mig, tar tag i hennes armar ända inne vid axlarna, ber henne hoppa och i hoppet upp utnyttjar jag kraften och svingar henne över axeln. Funkar fint normalt.
Därefter knyter jag. Stora barn håller fast sig.
Helen skrev:Normalt lägger jag sjalen på höfterna, ställer dottern framför mig, tar tag i hennes armar ända inne vid axlarna, ber henne hoppa och i hoppet upp utnyttjar jag kraften och svingar henne över axeln. Funkar fint normalt.
Därefter knyter jag. Stora barn håller fast sig.
va smidigt :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?