Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag lovar..så länge du inte säger som teres..hon tycker att jag ska ta med mig alla 53 yard mönstrad pul när jag ska till henne nästa gång :shock: Visserligen är det inte såå många mil till henne, men bilen blir garanterat fullproppad :lol: Men hon har min sambo på sin sida så jag får väl snällt göra det då, men han får packa bilen :this:
Shuna76 skrev:Jag lovar..så länge du inte säger som teres..hon tycker att jag ska ta med mig alla 53 yard mönstrad pul när jag ska till henne nästa gång :shock: Visserligen är det inte såå många mil till henne, men bilen blir garanterat fullproppad :lol: Men hon har min sambo på sin sida så jag får väl snällt göra det då, men han får packa bilen :this:
53 yard mönstrad pul, det lät intressant, när kommer du 8)
Fått svar från Alana..knapparna + 2 yards extra ull (som jag inte kan minnas vem det var som ville ha..Ms Morrison?) ska hon skicka en invoice på imorgon så jag skickar PM ikväll ang. knappbetalningen :)
4 yard blir nog lagom, jag måste behärska mig lite med tyghandlandet. :lol:
När ska kantbandet betalas?
Ni som ville ha knappar kan betala in $3/100 set alt. $1,5/50set när ni vill på samma konto som ullen. Där finns så att det täcker det jag ska betala imorgon så vill ni vänta är det ok. Jag tror att de flesta som ville ha knappar har betalat in 100% på ullen,så det finns så där är täckt i alla fall.. Äpple har betalat sina knappar redan.

Som det ser ut med dollarkursen nu så får vi efterjustera lite när resten ska betalas, men å andra sidan kan dollarn sjunka igen så vi får se helt enkelt :)
Nu är vi uppe i 36 yard ullkantband. Stacey har bara 27yards rullar kvar & ska vi beställa 2 såna så vill jag nog sälja i alla fall 12 yard till. Priset blir $2,20/yard om vi beställer 2 rullar & 2,50 om vi beställer en rulle. Så är det fler som vill ha?
Jag har en ickebetalare på Ullinterlocken & har PMat personen i fråga en gång utan att få svar & PMat ytterligare en gång, men personen har inte varit inne på SB än. Får jag inget svar på mitt sista pm så finns det 5 yard över om nån vill ha. Själv har jag inte möjlighet att ta det så jag hoppas nån annan är intresserad. I så fall är det bara att säga till :)
Nyfiken... Är detta tyg man kan sy ullblöjbyxor av? Vad kostar den?

Shuna76 skrev:Jag har en ickebetalare på Ullinterlocken & har PMat personen i fråga en gång utan att få svar & PMat ytterligare en gång, men personen har inte varit inne på SB än. Får jag inget svar på mitt sista pm så finns det 5 yard över om nån vill ha. Själv har jag inte möjlighet att ta det så jag hoppas nån annan är intresserad. I så fall är det bara att säga till :)
Oj oj oj kom på att jag kunde ju bara läsa från början i tråden något som jag dessutom har gjort för någon dag sedan... trodde även att jag pmade... Skyller på att jag är yr, trött och höggravid!! Dags att sova! :oops:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 19
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?